Jest to mój pierwszy temat, więc proszę o wyrozumiałość. Wykonam to formie myślników.
- Dodano pragnienie
- Następuje podział wód na słodkie i słone. Słodkie będą generować się wewnątrz lądów jako jeziora i rzeki, natomiast słone jako morza i oceany. Morze może stać się słodkie, jeśli będzie miał małą wymianą wód z oceanem i będą do niego wpadać minimum 2 rzeki słodkie.
- Picie wody słodkiej uzupełnia pragnienie. Słodką wodę posiadają owoce soczyste, np. melon, lecz mniej niż piłbyś ją bezpośrednio z naczyń. (naczyniami są: wiadro, butelka, miska)
- Picie wody słonej obniża pragnienie, stopniowo powoduje halucynacje, a w skrajnych przypadkach śmierć.
- Warzenie wody słonej w butelkach w stole alchemicznym, powoduje uzyskanie wody słodkiej.
- Wystawienie leja z pustymi naczyniami wewnątrz na deszcz, po pewnym czasie uzupełnią się słodka wodą. Służyć do tego może również kocioł.
- W Netherze pragnienie schodziłoby lekko szybciej niż na Ziemi.
- Woda przestaje być nieskończona. Deszcz uzupełnia braki wody w bloku, nie będzie tworzył nowych warstw.
Notka:
Pod halucynacje mógłbym przypisać efekty: Spowolnienie, Zmęczenie górnicze, Nudności, Słabość, i żeby wybrane z nich działały stopniowo.
Lista efektów:
W świecie Minecrafta nie ma przemysłu, więc woda deszczowa jest tylko bez minerałów. A taką jeszcze można pić.
Zapraszam do dyskusji!
W sensie co miałbym dodać, a co usunąć, według Was.
Użytkownik luc78 edytował ten post 30 July 2017 - 20:49