Skocz do zawartości


Zdjęcie

Eventy na serwerze hard-survival


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoRaX

LoRaX

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 18 July 2017 - 06:47

Witam.

Od jakiegoś czasu pracuję nad projektem serwera. Wersja 1.10.x, trudny survival, claimy. Chcę stworzyć serwer, który przyciągnie gracza na dłuższą chwilę. Duża swoboda, miła, pomocna administracja... MNÓSTWO EVENTÓW, które umilą grę i dadzą szansę na zdobycie fajnych itemów - jak pisałem, rozgrywka będzie trudna... Podkręcone życie mobów, zablokowany enchant, drop ze stone z dość niską szansą na diaxy itp. Ale do rzeczy:

 

Nagrody z eventów będą wprowadzać do gry enchantowane itemy i zastrzyki gotówki (diaxy), Mam nadzieję, że wgrany system wymiany między graczami utworzy na serwerze handel.

Przewidziane eventy na moim serwerze (organizowane będą przynajmniej jeden na dzień) to m.in.

 

Jump Event - czyli kto pierwszy pokona tor i nie spadnie wygrywa.

The Floor is lava - Gracze zrzucają się z bloków do lawy. Ostatni wygrywa.

Race - Wyścig po torze przeszkód do skrzyni z nagrodą, pierwszy gracz, który ją otworzy zgarnia jej zawartość.

 

Oraz inne, nad którymi ciągle myślę. Poza tym standardowe eventy typu gra w chowanego (znajdź admina w okolicy) Quizy...

 

Co jeszcze polecicie?



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 18 July 2017 - 07:40

Chcesz stworzyć serwer, który przyciągnie uwagę graczy? Nie rób kolejnego survivalu, bo to już nudne.
  • Patrisful lubi to


#3 Zioomkox

Zioomkox

    Uczony

  • Użytkownik
  • 609 postów
  • Zioomkox#6688
  • Zioomkox

Napisano 18 July 2017 - 08:41

Szczerze mówiąc survival nie jest nudny bo brakuje pożądanych serwerów tego typu ale brakuje również ludzi ,którzy mieliby fajny pomysł aby wprowadzić cos nowego.

#4 Patrisful

Patrisful

    Technologiczny Znawca

  • Użytkownik+
  • 222 postów
  • Patrisful

Napisano 18 July 2017 - 09:01

Jak już kilka razy tu wspominałem, świat się rozwija i trzeba za nim podąrzać. Dzisiaj górują tylko serwery zmodernizowane z fajnymi minigrami. Czyli serwery lobby z przynajmniej 8 trybami.

Akurat twój serwer może nie nie zdobyć nawet 3-5 graczy, ponieważ próbujesz połączyć dwa sprzeczne ze sobą idee. Z jednej strony chcesz zrobić trudny Surwiwal, a z drugiej chcesz graczom codziennie rozdawać itemy na eventach, to co w nim będzie trudnego?

#5 Zioomkox

Zioomkox

    Uczony

  • Użytkownik
  • 609 postów
  • Zioomkox#6688
  • Zioomkox

Napisano 18 July 2017 - 10:23

Jak już kilka razy tu wspominałem, świat się rozwija i trzeba za nim podąrzać. Dzisiaj górują tylko serwery zmodernizowane z fajnymi minigrami. Czyli serwery lobby z przynajmniej 8 trybami.

Akurat twój serwer może nie nie zdobyć nawet 3-5 graczy, ponieważ próbujesz połączyć dwa sprzeczne ze sobą idee. Z jednej strony chcesz zrobić trudny Surwiwal, a z drugiej chcesz graczom codziennie rozdawać itemy na eventach, to co w nim będzie trudnego?

 

Masz racje ale serwerów minigier jest niewiele i wymagają one ogromnego wkładu pracy i jeszcze większej pieniędzy bo nikt nie będzie grał na mało popularnym serwerze lobby. 



#6 LoRaX

LoRaX

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 18 July 2017 - 11:11

Akurat twój serwer może nie nie zdobyć nawet 3-5 graczy, ponieważ próbujesz połączyć dwa sprzeczne ze sobą idee. Z jednej strony chcesz zrobić trudny Surwiwal, a z drugiej chcesz graczom codziennie rozdawać itemy na eventach, to co w nim będzie trudnego?



Nie mam zamiaru rozdawać itemów na lewo i prawo, bo wtedy faktycznie gra bedzie łatwa. Itemy będą na czas określony - po np. 72h znika z ekwipunku. To będą raczej boostery, ktore można zdobyć tylko w eventach. Dodatkowo booster zdobędzie gracz za każde 10 wygranych eventów. Gracz, który starał się przez tydzień by zdobyć te 10 zwycięstw, będzie chciał wykorzystać czas z itemem jaki mu został. W tym czasie może uczestniczyć w kolejnych eventach, ale każdy gracz ma równe szanse w każdym evenvie więc booster funkcjonuje tylko na arenie eventowej.

Dodatkowo, w pozniejszej fazie, ruszy równoległy serwer, na którym gracze podzieleni na drużyny będą walczyć o przejęcie zamku. Drużyna zwycięska dostanie skrzynki, w których będą boostery, diaxy i inne przydatne rzeczy... Ponad to prowadzony bedzie ranking z tych rozgrywek i na koniec miesiąca wyłaniany zwycięzca zdobędzie coś ekstra. Wszystko przemyślane zostanie w taki sposób, by nie ułatwiać gry na stałe, a tylko na jakiś czas.

Użytkownik LoRaX edytował ten post 18 July 2017 - 11:21


#7 Egzequtor

Egzequtor

    Imperator DarkRiders (17.01.17 - 20.07.17)

  • Użytkownik+
  • 2057 postów

  • Egzequtor

Napisano 18 July 2017 - 11:35

Witam.

Od jakiegoś czasu pracuję nad projektem serwera. Wersja 1.10.x, trudny survival, claimy. Chcę stworzyć serwer, który przyciągnie gracza na dłuższą chwilę. Duża swoboda, miła, pomocna administracja... MNÓSTWO EVENTÓW, które umilą grę i dadzą szansę na zdobycie fajnych itemów - jak pisałem, rozgrywka będzie trudna... Podkręcone życie mobów, zablokowany enchant, drop ze stone z dość niską szansą na diaxy itp. Ale do rzeczy:

 

Nagrody z eventów będą wprowadzać do gry enchantowane itemy i zastrzyki gotówki (diaxy), Mam nadzieję, że wgrany system wymiany między graczami utworzy na serwerze handel.

Przewidziane eventy na moim serwerze (organizowane będą przynajmniej jeden na dzień) to m.in.

 

Jump Event - czyli kto pierwszy pokona tor i nie spadnie wygrywa.

The Floor is lava - Gracze zrzucają się z bloków do lawy. Ostatni wygrywa.

Race - Wyścig po torze przeszkód do skrzyni z nagrodą, pierwszy gracz, który ją otworzy zgarnia jej zawartość.

 

Oraz inne, nad którymi ciągle myślę. Poza tym standardowe eventy typu gra w chowanego (znajdź admina w okolicy) Quizy...

 

Co jeszcze polecicie?

 

Chcesz zrobić hardsurvial z dropem ze stone na wersji 1.10? Hardsurvival, to survival bez dodatków - mała ilość pluginów, najnowsza wersja. Brak dropu ze stone, tylko porządny Orebfuscator i antycheat.


,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."

 

Mq0OOBS.jpg


#8 LoRaX

LoRaX

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 18 July 2017 - 12:30

@Egzeqtor
Hardsurvival to TRUDNY survival. Trudny znaczy niełatwy, nieprosty...
Coś co ma dużo dodatków, pluginów itd. jest odrazu proste?
I czy drop ze stone musi jednocześnie ułatwiać sprawę? 0,1% na diax ze stone przy mapie, gdzie nie ma żadnych ore, to chyba dość trudne... prawda?

Użytkownik LoRaX edytował ten post 18 July 2017 - 12:32


#9 NightFireDragon

NightFireDragon

    Wiecznie Smutny

  • Użytkownik+
  • 930 postów
  • NightFireDragon

Napisano 18 July 2017 - 13:07

@Egzeqtor
Hardsurvival to TRUDNY survival. Trudny znaczy niełatwy, nieprosty...
Coś co ma dużo dodatków, pluginów itd. jest odrazu proste?
I czy drop ze stone musi jednocześnie ułatwiać sprawę? 0,1% na diax ze stone przy mapie, gdzie nie ma żadnych ore, to chyba dość trudne... prawda?

Na 1000 wykopanych bloków dostaniesz 1 diax. Żeby zdobyć zbroję, miecz kilof i enchanttable potrzebuujesz wykopać ok..33000 bloków, Diaxowym kilofem kamień kopiemy ok 0,3sec. Zaaokrąglmy i zróbmy 3 cooble na sekundę.  Wychodzi na to że musimy poświęcić 11000sekund na wykopanie tego. Czyli 183 minuty czyli.. ponad 3h. Potrzebujemy około 3 godzin by mieć najważniejsze diaxowe itemki. Nie liczyć oczywiście dirta oraz przerw.


9eeff5b4f0c6f38c.png


#10 Egzequtor

Egzequtor

    Imperator DarkRiders (17.01.17 - 20.07.17)

  • Użytkownik+
  • 2057 postów

  • Egzequtor

Napisano 18 July 2017 - 21:43

@Egzeqtor
Hardsurvival to TRUDNY survival. Trudny znaczy niełatwy, nieprosty...
Coś co ma dużo dodatków, pluginów itd. jest odrazu proste?
I czy drop ze stone musi jednocześnie ułatwiać sprawę? 0,1% na diax ze stone przy mapie, gdzie nie ma żadnych ore, to chyba dość trudne... prawda?

 

Nie. Dodatki, tzw. pluginy mają trzy zastosowania: naprawiają, utrudniają albo ułatwiają rozgrywkę:

 

- Tych, które naprawiają praktycznie nie widać (np. Orebfuscator).

- Utrudniające, zawsze utrudniają sztucznie, tj. b00stowane moby, większy dmg broni i zbroi itp..

- Ułatwiające to oczywiście sobowtóry innych pluginów, bez ich istotnych części, np. FunnyGuilds jako plugin łatwy odzwierciedla plugin Factions, ale w FunnyGuilds nie ma powera (przez co nie trzeba czekać i nie bać się o śmierć, która power zabiera) który pozwala na zajmowanie terenu, jednak power jest w Factions.

 

Co do dropu ze stone - jest to plugin neutralny, który można przekształcić na MegaDrop, w EasyHC lub niski drop w Fake-Trudnych serwerach.

 

Może to dla Ciebie trudne, ale najtrudniejszy survival, to taki survival, gdzie gracze są zdani w pełni na siebie bez żadnych ułatwień, teleportów i cheatów. To gracze tworzą poziom trudności na serwerze. To gracze są dla siebie nawzajem trudnością. To gracze tworzą pułapki tak zaawansowane, że zabiją nie jednego gracza. 

 

To nie pluginy tworzą poziom trudności, ale gracze, którzy wspólnie między sobą rywalizują.


  • luc78 i Grzesiek11 lubią to

,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."

 

Mq0OOBS.jpg