Wieśniacy są jak czarni, to nie ludzie.
Czym przejawia się ich intelekt? Chyba znowu przegapiłem jakiegoś ciekawego newsa.
Do tego momentu ten właśnie mob miał najbardziej rozwinięte skrypty zachowań.
Napisano 09 January 2018 - 19:48
Wieśniacy są jak czarni, to nie ludzie.
Czym przejawia się ich intelekt? Chyba znowu przegapiłem jakiegoś ciekawego newsa.
Do tego momentu ten właśnie mob miał najbardziej rozwinięte skrypty zachowań.
Napisano 10 January 2018 - 08:15
Czym przejawia się ich intelekt? Chyba znowu przegapiłem jakiegoś ciekawego newsa.
Tym, że handlują z graczami i uciekają przed nieumarłymi, nic więcej.
Napisano 10 January 2018 - 08:46
Tym, że handlują z graczami i uciekają przed nieumarłymi, nic więcej.
Że delfiny? xD
discord server here: https://discord.gg/exDArtf
Napisano 10 January 2018 - 15:22
Tym, że handlują z graczami i uciekają przed nieumarłymi, nic więcej.
Handel to po prostu kliknięcie na moba, nie uznawałbym tego za część ich AI. Pozatym, z tego co pamiętam najbardziej złożone AI ma chyba zombie. Szukanie ścieżki do gracza itd.
Napisano 10 January 2018 - 15:32
Handel to po prostu kliknięcie na moba, nie uznawałbym tego za część ich AI. Pozatym, z tego co pamiętam najbardziej złożone AI ma chyba zombie. Szukanie ścieżki do gracza itd.
Moim zdaniem, najbardziej rozwinięte AI ma szkielet - szuka osłon, ucieka od gracza, gdy ten się zbliży oraz szuka go, gdy się schowa.
Napisano 10 January 2018 - 16:06
Osadnicy potrafią otwierać drzwi i wchodzić po drabinie, co pozwala im korzystać ze swoich domów. Nie mogą jednak otworzyć włazów ani furtek.
Do domów wchodzą zawsze kiedy jest noc lub pada deszcz. Uciekają przed wszystkimi wrogimi mobami i kryją się przed nimi w mieszkaniach, mimo tego, że jedynie zombie ich atakują. Od wersji 1.4.2 na poziomach trudności wyższych niż łatwy zombie po zabiciu osadnika mogą zamienić go w osadnika zombie. Mieszkańcy wiosek mogą "nawiązywać stosunki towarzyskie" z innymi mieszkańcami poprzez stawanie naprzeciw siebie i wydawanie dźwięków, co ma symbolizować rozmowę między nimi. Od wersji 1.8 mogą zbierać plony. Mali osadnicy potrafią się ganiać, co przypomina zabawę w berka, oraz lubią się spotykać z żelaznymi golemami, który daje im kwiaty.
Napisano 10 January 2018 - 18:44
Poprawione bloki:
Jappa prosi o pokazywanie propozycji na granit, dioryt i andezyt:
Delfinów nie będzie można ujeżdżać, bo to okrutne:
Wyszedł snapshot 18wo2a:
Kolejny duży snapshot będzie za minimum 2 tygodnie
Napisano 10 January 2018 - 21:26
Delfinów nie będzie można ujeżdżać, bo to okrutne
XD
a świnie można?
Ja z życzeń odnośnie tekstur to tylko chcę żeby była większa różnica między drewnem świerkowym a murzyńskim. Nie raz, nie dwa się pomyliłem mając oba rodzaje pod ręką i chcąc postawić konkretny, bo różnią się prawie niczym poza kolorem słojów których na miniaturce praktycznie nie widać.
Napisano 10 January 2018 - 21:30
XD
a świnie można?
Ja z życzeń odnośnie tekstur to tylko chcę żeby była większa różnica między drewnem świerkowym a murzyńskim. Nie raz, nie dwa się pomyliłem mając oba rodzaje pod ręką i chcąc postawić konkretny, bo różnią się prawie niczym poza kolorem słojów których na miniaturce praktycznie nie widać.
Przy murzyńskim (ciemny dąb) sugerowałbym coś w rodzaju jednolitego klocka z wieloma szczegółami, wyciętego jakby z wielkiego drzewa. Pokazałoby to wielkość drzewa z którego takie deski są wykonane.
Użytkownik Egzequtor edytował ten post 10 January 2018 - 21:31
,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."
Napisano 10 January 2018 - 22:25
Poprawione bloki:
Jappa prosi o pokazywanie propozycji na granit, dioryt i andezyt:
Delfinów nie będzie można ujeżdżać, bo to okrutne:
Wyszedł snapshot 18wo2a:
Kolejny duży snapshot będzie za minimum 2 tygodnie
Napisano 10 January 2018 - 23:07
Poprzednie screeny prawie przekonały mnie do nowych tekstur, ale widząc to chce mi się wymiotować. Ten dom wygladałby lepiej zrobiony z dirta. Plz zróbcie cos z tym szkłem bo to koszmar.
Napisano 10 January 2018 - 23:24
Nie wiem czy wzrok mi się psuje, ale widzę rozmazanie trochę na rudach:
Napisano 11 January 2018 - 01:16
Nie wiem czy wzrok mi się psuje, ale widzę rozmazanie trochę na rudach:
Ponieważ ów rozmazanie tu jest i nie wygląda zbyt dobrze. Tak od niechcenia jakiś detal, by tylko coś zmienić.
discord server here: https://discord.gg/exDArtf
Napisano 11 January 2018 - 04:53
Podobają mi się bardzo nowe szyby, liście i nowe rudy, ale nie przypadły mi do gustu deski.
Napisano 11 January 2018 - 10:07
Nowe deski, szkło i cobblestone są k, ale rudy wyglądają jakby po prostu dodał pare pikseli rozmazania.
Napisano 11 January 2018 - 12:35
Napisano 11 January 2018 - 14:06
Dziwię się czemu nie dostaję powiadomień od Jappy, a okazało się, że go wyciszyłem przypadkiem xd
Napisano 11 January 2018 - 14:34
Pracuje Jappa nad diorytem i granitem, lecz ponoć ma spory z nimi problem
Napisano 13 January 2018 - 14:18
Nowa lampa jest całkiem ładna.
,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."
Napisano 13 January 2018 - 14:46