Witam! Mam mały problem z optymalizacją modyfikacji. Znajdują się w niej ponad 103 mody które stopniowo dodawałem. Problem w tym że FPS osiągają liczbę od 20 - 30 kiedy na czystym minecrafcie mam ponad 600+ . Lista modyfikacji:
mcp{9.05} [Minecraft Coder Pack] (minecraft.jar)
FML{7.10.99.99} [Forge Mod Loader]
Forge{10.13.4.1614} [Minecraft Forge]
CodeChickenCore{1.0.7.47} [CodeChicken Core]
itemphysic{1.1.5}
Micdoodlecore{} [Micdoodle8 Core]
NotEnoughItems{1.0.5.120}
mod_ThreadedLighting{1.7.10-1.0}
cuchaz.ships.core{1.7.10-1.0.3} [Ships Mod Core]
FastCraft{1.23}
gilded-games-util{1.7.10-1.2} [Gilded Games Utility]
securitycraft{v1.8.2}
aether{1.7.10-1.6} [Aether II]
ATG{0.10.0} [Alternate Terrain Generation]
atum{0.6}
Backpack{2.0.1}
Baubles{1.0.1.10} [Baubles]
baublesstuff{2.1.2} [Baubles Stuff]
hud{1.3.5} [Better HUD]
BetterFoliage{2.0.14}
BiblioCraft{1.11.5}
BiomesOPlenty{2.1.0}
BuildCraft|Core{7.1.20}
BuildCraft|Robotics{7.1.20} [BC Robotics]
BuildCraft|Factory{7.1.20} [BC Factory]
BuildCraft|Transport{7.1.20} [BC Transport]
BuildCraft|Energy{7.1.20} [BC Energy]
BuildCraft|Silicon{7.1.20} [BC Silicon]
BuildCraft|Builders{7.1.20} [BC Builders]
cfm{3.4.8} [MrCrayfish's Furniture Mod]
ChickenChunks{1.3.4.16} [ChickenChunks]
chocolateQuest{1.0}
CustomSpawner{3.3.0}
PTRModelLib{1.0.0} [PTRModelLib]
props{2.3.6.1} [Decocraft]
deconstruction{2.2.7} [The Deconstruction Mod]
MoCreatures{6.3.1}
DynamicLights{1.3.9}
DynamicLights_onFire{1.0.5}
DynamicLights_creepers{1.0.4}
DynamicLights_dropItems{1.0.8}
DynamicLights_entityClasses{1.0.1}
DynamicLights_mobEquipment{1.0.8}
DynamicLights_flameArrows{1.0.0}
DynamicLights_floodLights{1.0.2}
DynamicLights_otherPlayers{1.0.8}
DynamicLights_thePlayer{1.1.4}
enhancedbiomes{2.4.1 for MC 1.7.10}
ExtrabiomesXL{3.16.4}
FoodPlus{3.0rS}
GalacticraftCore{3.0.12}
GalacticraftMars{3.0.12}
godweapons{4.0}
gokiStats{1.0.0}
GollumCoreLib{2.0.0}
GraveStone{2.16.1}
GrimoireOfGaia{1.0.0}
Highlands{2.2.3}
iChunUtil{4.2.2}
inventorytweaks{1.59-dev-152-cf6e263}
IronChest{6.0.60.741}
JammyFurniture {5.0.0}
journeymap {5.1.4p2}
TeNNoX_KeyAndCodeLock {1.4}
levels {r3.0.1}
llibrary {1.3.0}
LotsOfFood {1.7.10}
malisiscore {1.7.10-0.14.3}
malisisdoors {1.7.10-1.13.2}
Mantle {1.7.10-0.3.2.jenkins191}
ForgeMultipart {1.1.2.331}
Mekanism {9.1.0}
MekanismGenerators {9.1.0}
MekanismTools{9.1.0}
Morph {0.9.2}
Morpheus {1.7.10-1.6.21}
Roguelike {1.5.0}
RTG {0.4.0}
runicdungeons {1.1.7b}
cuchaz.cuchazinteractive {1.7.10-1.0}
cuchaz.ships {1.7.10-1.0.3}
Waila {1.5.10}
TConstruct {1.7.10-1.8.8.build988}
TF2Dispenser {1.7.10}
TF2Sentry {1.7.10}
TF2TeamAddon {1.7.10}
TF2Teleporter {1.7.10}
thebetweenlands {1.0.6-alpha}
erebus {0.4.5}
TiCTooltips {1.2.5}
bspkrsCore {6.16}
Treecapitator {1.7.10}
ttCore {MC1.7.10-0.1.0-67}
TwilightForest {2.3.7}
AS_UpdateCheck {1.1.7} [AtomicStryker Update Check Mod]
weaponcaseloot {1.1.8}
weaponmod {v1.14.3}
wolfarmor {1.3.0}
YAFM {1.0.3}
McMultipart {1.1.2.331}
millenaire {6.0.0}
ForgeMicroblock {1.1.2.331}
Minecraft 1.7.10 Forge 1614
Argumenty JVM: -Xmx5120m -Xms2560m -XX:+TieredCompilation -Xincgc -XX:+UseBiasedLocking -XX:+UseCodeCacheFlushing -XX:+UseStringCache -XX:+OptimizeStringConcat -XX:-UseFastEmptyMethods -XX:-UseFastAccessorMethods -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:MaxHeapFreeRatio=25 -XX:MinHeapFreeRatio=20 -XX:SurvivorRatio=10 -XX:MaxTenuringThreshold=4 -XX:MaxPermSize=512 -XX:UseSSE=4 -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+UseParNewGC -XX:+CMSIncrementalPacing -XX:ParallelGCThreads=4 -XX:+UnlockExperimentalVMOptions -XX:+UseCompressedOops -XX:ObjectAlignmentInBytes=16
JAVA 1.8.0_111
Dodam jeszcze że w grze występują freezy co 5/10 sec. Jeżeli będę musiał usunąć/dodać niektóre modyfikacje mogę to zrobić.
Dodam jeszcze że w grze występują freezy co 5/10 sec. Jeżeli będę musiał usunąć/dodać niektóre modyfikacje mogę to zrobić.