Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * - 3 głosy

Profesionalna grafika [aktualnie 2d]

grafika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 forfex

forfex

    Nowy

  • Użytkownik
  • 18 postów

Napisano 14 May 2017 - 00:34

Cześć. Miło, że wpadłeś!
Jestem grafikiem i mam troche z tym doświadczenia!
Chciałbym przedstawić wam moją ofertę!

1. Jak zamówić
Masz cztery możliwości zamówienia!

1. Grupa steam:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

(najszybsza metoda)
 Dołącz do grupy > Kliknij w dyskusje > Wejdź w podforum "ZAMÓW" > Stosując się do szablonu złóż zamówienie.
2. Discord:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

kanał:
#zamówienia
3. Facebook:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


 W prywatnej wiadomości!
4. Tutaj w komentarzu/wiadomości prywatnej (UWAGA ŻADKO WCHODZE NA CraftPortal! (najwolniejsza metoda))

2. Czemu ja?
Ponieważ u mnie masz za darmo i w dobrej jakości!
Wydaję mi się, że więcej nie muszę tłumaczyć.

3. Przykładowe prace

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


(To są tylko przykładowe)


qN3fntF.png

DISCORD: https://discord.gg/sAj8TGJ, STEAM GROUP: http://steamcommunity.com/groups/4fex


tvc5KHA.gif Pamiętaj, możesz przelać troche diaxów tvc5KHA.gif

 


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 MrCubica

MrCubica

    Minecrafter

  • Użytkownik+
  • 751 postów

Napisano 14 May 2017 - 05:25

Podoba mi się ten baner dla Bakstera, może do Ciebie napiszę.


1hmwSZ8.gif

 

 

 

kknISD8.png

 

 

 

KACARE - 131  :diament: Chcę do sygnaturki. Dzięki i pozdrawiam

 

adrianCK - 25  :diament:Chcę do sygnatury  :P

 

FunnyCraft1998 - 15  :diament: Pozdrawia ekipa CreativeCast

 

krfcm - 11  :diament: -  For candy - opinia w prezentacji mypixel.pl  :)

 

KrychuPolska - 10  :diament: - 10 

 

Krzysiu2121 - 7 :diament: - daj mnie do dotacji