Aby użyć polecenia /clone, musisz określić wiele współrzędnych XYZ. Pierwsze dwa zestawy współrzędnych to współrzędne narożne regionu źródłowego do klonu. Ostatni zestaw współrzędnych jest dolnym rogiem NorthWest docelowego miejsca docelowego.
Komenda /clone jest następująca:
Komenda /clone jest następująca:
/clone <x1> <y1> <z1> <x2> <y2> <z2> <x> <y> <z> [maskMode] [cloneMode] [TitleName]
Definicje
- <x1> <y1> <z1> Jest współrzędną początkową dla regionu źródłowego do klonowania.
- <x2> <y2> <z2> Jest końcową współrzędną dla regionu źródłowego do klonowania.
- <x> <y> <z> Jest współrzędną dla regionu docelowego. Użyj najniższych wartości x, y, z przeznaczenia. Będzie to dolny narożnik NorthWest w regionie docelowym.
- maskMode Jest opcjonalne. Powiada polecenie, czy filtrować bloki będące klonami. Domyślnym zachowaniem jest zastąpienie. Może to być jedna z następujących wartości:
- replace - Zmienia wszystkie bloki , nawet te które są powietrzem.
- masked - Zmienia tylko bloki, które nie są powietrzem.
- filtered - (nie jestem pewien , nie chcę was wprowadzać w błąd)
- cloneMode Jest opcjonalne. Powiada polecenie, jak wykonać klon. Domyślne zachowanie jest normalne. Może to być jedna z następujących wartości:
- normal - Zlokalizuj bloki z regionu źródłowego do obszaru docelowego.
- force - Wymuszaj klon, jeśli region źródłowy i region docelowy pokrywają się.
- move - Zlokalizuj bloki z regionu źródłowego do obszaru docelowego. Następnie wymień klonowane bloki w regionie źródłowym powietrzem (bloki nie sklonowane w obszarze źródłowym pozostaną niezmienione, jeśli zastosowano filtrowanie).
- TileName Jest opcjonalne. Jest to nazwa bloku do klonowania, jeśli maskMode jest ustawiona na filtered.
- TileData Jest opcjonalne. Jest to wartość danych bloku do klonowania, jeśli maskMode jest ustawiona na filtered.
PORADNIK NIE JEST MÓJ PRZETŁUMACZYŁEM GO DLA WAS ORGINALNY PORADNIK
WERSJA ANGIELSKA ORGINALNA!
Flashu