Skocz do zawartości


Zdjęcie

[1.7.10] [180+ modów] [PRZESTARZAŁA] Paffcio Pack - technika, magia, hardcore survival i przygoda w jednym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 20 April 2017 - 21:01

MODpack-logo1.png

TECHNIKA       PRZYGODA       MAGIA       ZABÓJCZO TRUDNY SURVIVAL

 

 

 

Informacja ogólna

 

Na wstępie chciałbym wspomnieć, że paczka została stworzona z użyciem MultiMC i całkowicie wspiera ten launcher. Jeśli

natomiast nie posiadacie premium lub tego launchera możecie ją zainstalować bez problemu na innych launcherach.

 

 

Paczka Paffcio Pack jest stworzona na wersje 1.7.10. Zawiera zbiór dobrze skonfigurowanych modyfikacji. W większej części Paffcio Pack różni się od innych paczek tym,

że znaczna część konfiguracji w modyfikacjach została mocno podrasowana. Wiąże się to z utrudnieniami i przeszkodami. W tej paczce na pewno nie znajdziecie Magical

Crops czy innych udziwnień które pozwolą Wam osiągnąć coś szybciej niż zwykle. Sporo przedmiotów, bloków i maszyn ma inne parametry działania (o tym niżej).

 

 

Marzyliście o tym, aby dostać łomot od potworków w Power Suicie? Żaden kłopot. Spory nacisk postawiłem także na AI naszych kochanych potworków :]. Zaczynając grę musimy sprężać się ze ścieżką technologiczną lub magiczną (do wyboru),

gdyż z upływem dni potwory stają się silniejsze, mają zwiększane punkty życia. Wiąże się to z tym, że nie będzie już sytuacji w której potwora zabijemy na jednego hita. Także na samym początku Waszej gry jestem pewien, że 75% osób przełączy się na tryb pokojowy w chwili desperacji.

 

 

 

Najważniejsze szczegóły

 

 

Pragnienie

Skonfigurowane tak abyśmy nie musieli codziennie pić, ale żeby pić. No chyba że wykonujemy dużo ciężkich czynności to wtedy lepiej coś mieć w plecaku.

W tym celu zmniejszyłem nieznacznie wartości dla sprintu, pływania, atakowania itp.

 

 

Jedzenie

O tym nie muszę już wspominać, jecie to na co macie ochotę. Około dwustu nowych przekąsek, do tego możecie robić cydr, wino, piwo lub typowe napoje.

Prawie każdą roślinę możecie hodować na farmach stworzonych w AgriCraf'cie modyfikując ich parametry wzrostu czy siły.

 

 

Potwory

Po wejściu na swój świat ujrzymy z prawej strony pionowy pasek, który z upływem dni będzie rósł. A wraz z jego wzrostem także życie oraz atak wszystkich potworów. Czasami można natrafić na moba (najczęściej zombie) który emituje cząsteczki, ma wówczas buffa z regeneracją życia, zwiększonym atakiem bądź jest niewidzialny. Szansa na ich spotkanie jest losowa, i nie jest zależna od rosnącego poziomu trudności. Odnośnie paska nie martwcie się, będzie to tak powolny proces, że nie odczujecie tego. Natomiast w późniejszej fazie gry potwory będą dla Was w sam raz, lub nawet przewyższą Wasze możliwości, zależeć to będzie jak postępujecie technologicznie. W tym celu w paczce znalazła się między innymi modyfikacja Open Modular Turrets dodająca sporo wieżyczek obronnych. Wymagają sporo energii redstone flux oraz amunicji. Można też wykorzystać tzw. trapy (pułapki) lub klasycznie wabikami.

 

Ps. Nie bijcie zombiaków, jeśli nie macie schronienia. Są zdolne wyczuć Was po zapachu, świetle oraz hałasie. Cśśśś...

 

 

Pogoda

Jeśli już jesteśmy przy potworach to wspomnę też o kolejnym wrogu czyli pogodzie. Czasami na naszym świecie będą pojawiać się nietypowe zachowania atmosferyczne jak grad, deszcz czy śnieg.

Sporadycznie odwiedzi Was cyklon, wiatr halny czy tornado. Ale bez obaw - żadna siła wyższa nie będzie w stanie nic zniszczyć. Jedynie może porwać Was, oraz pobliskie zwierzęta z farmy,

jeśli takowe hodujecie. Więc syreny alarmowe w dłoń, i w razie coś to chować wszystkie zwierzęta z pola do chlewu lub stodoły :).

 

 

Surowce

Niektóre surowce są trudniejsze do znalezienia niż normalnie. W przypadku Yellorium z Big Reactors szansa na jego znalezienie to cztery lub pięć niewielkich złóż na chunk. Natomiast występuje lekki nadmiar cyny i miedzi. Z rozwagą wykorzystujcie każdą rudę, w tym żelazo którego na początku jest jak na lekarstwo! Resztę zostawię Wam do znalezienia. Powiem tylko, że krzaczki z Tinkers Construct zostały permanentnie wyłączone, zostały jedynie krzaczki doświadczenia. Natomiast osadnicy w wioskach mają zakaz sprzedawania Wam tych krzaczków :).

 

 

Eksploracja świata i jego tajniki

W Wasze ręce oddaje zbiór modyfikacji, które pozwolą Wam oblecieć przeszło 30 planet wraz z dodatkiem do GalactiCraft'a, zwiedzić cały Aether II czy odwiedzić dziwny świat jakim jest Erebus. Twilight Forest także znalazł się w tym zestawieniu.

A co z OverWorldem? I tutaj znalazły się ciekawe smaczki, znajdziecie sporo podziemnych dungeonów czy nawet opuszczonych domków w których nikt nie mieszka. O podziemia także tu zadbałem, piękne jaskinie, które przyciągają górników pragnących zdobyć trochę żelaza dzięki modyfikacji WTF Cave Biomes. Resztę zostawie Wam do sprawdzenia osobiście.

 

 

W wolnej chwili

Podczas gdy coś craftujesz, budujesz albo przeglądasz recepty możesz posłuchać polskiego radia dzięki zmodyfikowanej modyfikacji OpenFM.

Wystarczy postawić wieże, doczepić kilka głośników i cieszyć się chwilami :). Domyślnie to radio jest ustawione na RMF FM.

 

 

Ozdóbki i dekoracje

Na tej paczce będziecie mogli stworzyć w pełni skompletowaną kuchnię, łazienkę czy pokój dzienny. Nie zabraknie również wiele użytecznych ozdób i dekoracji.

 

 

Inne - mniej znaczące (czytając zdradzasz najlepszą przyjemność z gry, lepiej odkryj to samemu)

 

Zrzuty ekranu przedstawiające rozgrywkę

 

 

Pobranie i instalacja

 

Linki do paczki już nie istnieją! Wyjaśniłem przyczynę w ostatnim poście tego tematu. Może znajdzie się ktoś kto je ma i zahostuje :).

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

(najnowsza wersja)

 

Linki kierują na MEGA Upload. Uploaduje tam dlatego, że nie ma limitów i transfer jest bardzo szybki. Na życzenie mogę dać na inny hosting.

 

 

Druga kwestia to wymagania. Muszę Was tu zmartwić. Paczka wymaga przypisania 6 GB pamięci operacyjnej aby płynnie działała. Średnie zużycie RAM w trakcie rozgrywki to od 2 do 3 GB RAM gdzie wskaźnik alokowanego RAM'u wynosi od 95% do 100% z 6 GB RAM. Od 20% do 30% wynosi także zużycie CPU (testowane na Intel Core i5).. U siebie mam między 60 na 200+ FPS. To chyba dobrze ;P. Paczka jest stabilna, jedynie występuje crash przy usuwaniu jakiegoś świata. Nie bardzo wiem co jest tego powodem. Na dniach spróbuje to naprawić.

 

 

 

Instalacja dla osób nieposiadających MultiMC

 

Instalacja dla osób posiadających MultiMC (zalecane)

 

Lista modyfikacji (Core)

 

Lista modyfikacji

 

Pozwalam na nagrywanie z tej paczki i udostępnianie lub modyfikowanie jej wspominając kto jest autorem. Miłej zabawy!


Użytkownik Paffcio edytował ten post 13 September 2019 - 01:40

.Paffcio94-Siema.png

.


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 karawaniarz

karawaniarz

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 203 postów

Napisano 21 April 2017 - 07:56

Przetestuje i dam znać jak się gra.

 

#Edit 1

1da1b5c5b109b.png

To moje wrażenia z tej paczki modów.


Użytkownik karawaniarz edytował ten post 23 April 2017 - 11:51

Nie traktujcie moich postów poważnie.


#3 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 25 April 2017 - 04:43

@up

Czy używasz Shiginimy? To co wiem, część modyfikacji nie współpracuje z tym launcherem. Swoją drogą czy zainstalowałeś w pierwszej kolejności Forge 1.7.10-10.13.4.1614 (Latest) a następnie najnowszy LiteLoader? Paczkę modów musisz wypakować gdziekolwiek, wejść do folderu Paffcio Pack 1.7.10, potem do folderu minecraft i zawartość tego folderu wrzucić do .minecraft lub innego launchera jeśli takowy używasz. MultiMC zawsze możesz pobrać z Hack Phoenix

 

@edit: upewnij się że przypisałeś minimum 5 GB RAM, poniżej tej wartości gra się zawiesi i przestanie się ładować (nigdy się nie włączy)!

 

 

 

@topic

Nowa aktualizacja paczki, link w temacie do wersji v2.

- poprawa ID dla enchantingu (konflikty)

- nowe modyfikacje: Aquaculture, EnchantingPlus, CraftingPillars

 

Obecne światy z wersji paczki V1 będą działać na V2.


Użytkownik Paffcio edytował ten post 25 April 2017 - 04:48

.Paffcio94-Siema.png

.


#4 MrCubica

MrCubica

    Minecrafter

  • Użytkownik+
  • 751 postów

Napisano 28 April 2017 - 17:00

Nawet bym pobrał, ale:

1. 180 modów to dla mnie za dużo

2. Całkiem duże wymagania jak na MC

3. Magia... 

 

 

Mimo to, nie uważam tej paczki za złej, po prostu wymagania są za duże.


  • Paffcio lubi to

1hmwSZ8.gif

 

 

 

kknISD8.png

 

 

 

KACARE - 131  :diament: Chcę do sygnaturki. Dzięki i pozdrawiam

 

adrianCK - 25  :diament:Chcę do sygnatury  :P

 

FunnyCraft1998 - 15  :diament: Pozdrawia ekipa CreativeCast

 

krfcm - 11  :diament: -  For candy - opinia w prezentacji mypixel.pl  :)

 

KrychuPolska - 10  :diament: - 10 

 

Krzysiu2121 - 7 :diament: - daj mnie do dotacji

 

Rohen Tahir  -  6 :diament: - ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

HelloDoggo -  3   :diament: - Dodgo pozdrawia


#5 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 29 April 2017 - 01:12

Rozumiem Cię, w rzeczywistości ponad 20 modów zaliczane są do kategorii Utilities (użyteczne) które mają znikomy wpływ na grę i zużycie zasobów. Z tego co mi wiadomo to 8 GB jest standardem na większości urządzeń. Natomiast chciałem zrobić uniwersalną paczkę, która zawiera chociaż trochę magii, przygody czy samego survivalu. Teraz techniczne mody to już standard, a ThaumCraft jest przereklamowany, z tym się zgodzę. Natomiast nie ma aż tak dużego wyboru w modach magicznych. Zostaje nam Ars Magica, Blood Magic, czy Botania. Te mody zna prawie każdy. W najbliższym czasie zbuduje od nowa paczkę używając tylko modów przygodowych, dekoracyjnych i takich które wpływają na poziom trudności. Postaram się zmieścić w dwóch gigabajtach RAM.


Użytkownik Paffcio edytował ten post 29 April 2017 - 01:13

  • MrCubica lubi to

.Paffcio94-Siema.png

.


#6 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 13 May 2017 - 14:47

Możliwe, że to już ostatnia aktualizacja paczki modów którą robie, chyba że coś nie będzie Wam działać ale i tak powinno. Niedługo paczka z przygodowym survivalem na wersje 1.10.x.

 

Nowa aktualizacja paczki, link w temacie do wersji v3.

- aktualizacja kilku modów do najnowszych wersji

- małe zmiany w configach modów które nie wpływają na zapisy światów

- nowa modyfikacja: Ender Tech

 

Obecne światy z wersji paczki v1 oraz v2 będą działać na v3.


.Paffcio94-Siema.png

.


#7 krzmaciek

krzmaciek

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 163 postów
  • krzmaciek

Napisano 07 September 2017 - 19:26

Świetny pomysł na paczkę modów, dobrze że wszystko jest utrudnione. Zawsze nie lubiłem grać na modach bo grało się coraz łatwiej, w końcu nie zwracało się uwagi na nic innego niż tworzenie coraz nowszych maszyn które pozwolą tworzenie kolejnych. Są w paczce jakieś mody dodające nowe bloki budowlane lub dekoracyjne?

~Pozdrawiam, krzmaciek


Użytkownik krzmaciek edytował ten post 07 September 2017 - 19:26

Jeżeli pomogłem kliknij "Lubię to" :).


#8 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 07 September 2017 - 22:00

Tylko kilka: Crafting Pillars, BiblioCraft z dodatkami, Carpenter's Blocks, Chisel + More Chisels, DecoCraft, MrCrayfishFurnite Mods, The Kitchen Mod. Starałem się zrównoważyć jak mogę, jest jeszcze sporo modów dekoracyjnych ale pewnie o jakiś zapomniałem np ZTones. W spisie modyfikacji tej paczki poczytaj które są dekoracyjne. Wszystko opisane jest.


.Paffcio94-Siema.png

.


#9 Patrisful

Patrisful

    Technologiczny Znawca

  • Użytkownik+
  • 222 postów
  • Patrisful

Napisano 17 September 2017 - 13:50

Paczka prezentuje się dosyć spoko. Widać, że była robiona nie przez amatora. ;)


  • Paffcio lubi to

#10 Adventure123

Adventure123

    Nowy

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • TheAdventureGame

Napisano 21 September 2017 - 17:39

Bardzo ciekawa paczka gram na niej już trochę i nadal mi się nie nudzi bardzo dobra ;) 


  • Paffcio lubi to

#11 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 21 September 2017 - 19:03

Miło mi to słyszeć, aż się dziwie że ktoś postanowił na tej paczusi grać. Ale dziękuje za opinie :).


.Paffcio94-Siema.png

.


#12 Friizy10

Friizy10

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Friizy10

Napisano 25 September 2017 - 15:13

nie mogę niszczyć bloków na tej paczce modów o co chodzi??



#13 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 25 September 2017 - 15:45

Zapewne masz na myśli surowców jak węgiel czy coś? W tej paczce znajduje się Iguana Tinkers Construct. To dodatek do Tinkersa który tworzy poziom dla kilofa. Nie możesz np. używać kamiennych narzędzi bądź drewniany kilof nie wydobędzie węgla, chyba że zrobisz z flinta (krzemienia) i trochę go podexpisz Polecam zapoznać się z poradnikiem na YouTube. Nim dojdziesz do poziomu diamentów i je wydobędziesz minie dobre 30 minut :P.


.Paffcio94-Siema.png

.


#14 Friizy10

Friizy10

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Friizy10

Napisano 25 September 2017 - 16:02

nawet kamienia nie mogę niszczyć kilofem drewnianym ;o



#15 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 25 September 2017 - 16:18

Jak mówiłem nie craftuj vanillowych narzędzi bo nic nie dadzą, są zablokowane. Musisz zrobić Part Builder, Stencil Table, Tool Station i kilka blank patternów. Link do craftingów i poradnika masz tu: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Zrób z trzech gravel'ów flint i z niego głowicę kilofa bądź z drewna. Wtedy wykopiesz kamień czy węgiel :P.
Możesz też zrobić kuźnie i poszukać zbroji, mieczy i narzędzi czy rud i przepalić je zamieniając je na sztabki. Oszukasz trochę system levelowania jeśli nie masz pojęcia o tym modzie. Możesz też usunąć z folderu mods mod o nazwie "Iguana" i wszystko wróci do normy. Paczka jest hardcorowa więc nie oczekuj ułatwienia.


.Paffcio94-Siema.png

.


#16 Friizy10

Friizy10

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Friizy10

Napisano 25 September 2017 - 16:22

a dlaczego po wykopaniu dirta są strasznie ciemne teksturki?



#17 Paffcio

Paffcio

    null

  • Użytkownik+
  • 459 postów

Napisano 25 September 2017 - 16:24

U mnie tego nie ma, może to kwestia techniczna. Nikt mi nie zgłaszał problemów tego typu. Spróbuj usunąć optifine jeśli jest lub pobawić się jego ustawieniami.


.Paffcio94-Siema.png

.


#18 Friizy10

Friizy10

    Nowy

  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Friizy10

Napisano 25 September 2017 - 16:26

mógłbym Cię prosić o wejście na gg? wydaje mi się że tam się prędzej dogadamy :)



#19 krzmaciek

krzmaciek

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 163 postów
  • krzmaciek

Napisano 19 April 2018 - 12:33

Fajna paczuszka :)


  • Paffcio lubi to

Jeżeli pomogłem kliknij "Lubię to" :).


#20 Somka

Somka

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 466 postów

Napisano 20 April 2018 - 21:00

Po kiego grzyba dodajesz pionowy pasek skoro możesz skorzystać z local difficulty?