Skocz do zawartości




* * * * -

Mamy już armatę no to teraz... balista!

Katniss


Prawa autorskie

CC BY-NC-ND 4.0

Mamy już armatę no to teraz... balista!

Strzela w 8-miu kierunkach (bo strzały z custom Motion[] się bugują jeśli nie jest ono nadane od razu przy przywołaniu, tylko potem - dlatego nie zrobię w kierunku patrzenia), zadaje jakieś 7-8 HP obrażeń.



    Nie możesz napisać wzoru który obliczałby po kącie ustawienia strzały miejsce w którym wyląduje? Dzięki temu z każdego kierunku mógłbyś strzelać tak jak z łuku.

    Umiem zrobić takie coś, co obliczy jakie komponenty do tagu Motion[] dać (x,y,z) aby strzała poruszała się w kierunku patrzenia, lecz wtedy chrzani się coś z wyświetlaniem tej strzały i wygląda to tak, jakby leciała zbyt nisko/wysoko i za wolno/szybko, a po dotknięciu ziemi teleportuje się w prawidłowe miejsce.

    Zdjęcie
    Mr.Jarzyn
    26 Aug 2018 16:48

    jak ty to zrobiłeś łał