Domek ze słonecznikami
- Właściciel: Miszla (Pokaż wszystkie grafiki i albumy)
- Wysłano: 20 Jun 2016 16:30
- Wyświetleń: 1151
- Album: Album Miszli
Ja
Lepsza jakość: http://i.imgur.com/10yHRHI.png
Nie miałam pojęcia jak ustawić kamerę, żeby kadr był ładny. Po prostu nie wiedziałam, więc jest tak.
- Skiron, Phobos, Szerbi i 1 inna osoba lubią to
Chatynka nie jest zła, ale słoneczniki jakieś takie nie za bardzo... i strasznie ciemno mają.
Wow, nadal siedzisz w Blenderze! Wiążesz przyszłość z grafiką 3D? Jak Ci idzie teksturowanie, wypalanie normalek, riggowanie, animowanie, futerka?
Wow, nadal siedzisz w Blenderze! Wiążesz przyszłość z grafiką 3D? Jak Ci idzie teksturowanie, wypalanie normalek, riggowanie, animowanie, futerka?
Tak, wiążę. Nie umiem kompletnie teksturować, wypalanie normalnych znam tylko z poradników, riggowałam tylko modele do miecrafta, kilka lat temu, animacja ujdzie, ale nie wybitna, futro najlepsze jakie umiem zrobić to to na surykatce (też w mojej galerii).
Dlatego na razie robię low poly, bo tutaj to wszystko nie jest potrzebne.
-
- Arkhnen lubi to
Ładne to
Nie podoba mi się render w blenderze, rendery w tym programie jakoś mi się nie podobają, ale praca jak najbardziej OK.
Tak, wiążę. Nie umiem kompletnie teksturować, wypalanie normalnych znam tylko z poradników, riggowałam tylko modele do miecrafta, kilka lat temu, animacja ujdzie, ale nie wybitna, futro najlepsze jakie umiem zrobić to to na surykatce (też w mojej galerii).
Dlatego na razie robię low poly, bo tutaj to wszystko nie jest potrzebne.
Jak na czternastolatkę efekty są imponujące! Poly arty są przyjemne w tworzeniu, ale nie dają zbytnio możliwości rozwoju. Im wcześniej zabierzesz się za coś bardziej ambitnego (np. assety pod physically based rendering), tym lepiej!
-
- Miszla lubi to
Wow, nadal siedzisz w Blenderze! Wiążesz przyszłość z grafiką 3D? Jak Ci idzie teksturowanie, wypalanie normalek, riggowanie, animowanie, futerka?
Ładne to
Nie podoba mi się render w blenderze, rendery w tym programie jakoś mi się nie podobają, ale praca jak najbardziej OK.
A mnie tam się rendery z Blendera podobają.
Jasne, nie da się ukryć - Blender może i nie ma wydajności płatnych programów. Obsługa ich też zapewne jest prostsza. Ale ludzie - jak ktoś będzie chciał to i Blenderze stworzy coś wspaniałego. Więc nie starajcie się na siłę uszczęśliwiać innych i wyrzekać im tego, że w Blenderze tworzą.
-
- tomangelo i Miszla lubią to
Czego nie ogarniasz w teksturowaniu?
Czego nie ogarniasz w teksturowaniu?
Kiedy mam bardziej złożony model niż sześcian nie jestem w stanie nawet siatki poprawnie rozłożyć.
Kiedy mam bardziej złożony model niż sześcian nie jestem w stanie nawet siatki poprawnie rozłożyć.
"Smart UV Unwrap" - zdaje się, że jest taka opcja, która sama rozkłada.
Loł Poli ^^
Bardziej mi sie tło podoba