REACTIVATION 2
Reactivation 2 to modpack dla ludzi, którzy twierdzą, że Minecraft jest zbyt łatwą grą. Tworząc tą paczkę chciałem, aby gra stanowiła wyzwanie dla graczy i była jak najbardziej realistyczna. Potwory są znacznie mądrzejsze i silniejsze, wytwarzanie narzędzi bardziej skomplikowane, a generacja rud bardziej realistyczna. Przetrwanie w tym zabójczym świecie nie jest łatwe, ale jest warte wysiłku. Jeśli uda ci się przeżyć będziesz mógł tworzyć potężne bronie i narzędzia, budować ogromne machiny, lub zgłębiać sekrety magii.
MOBY
Stworzenia pojawiające się na moim modpacku są znacznie mądrzejsze i silniejsze niż standardowe minecraftowe kreatury. Potwory będą niszczyć należące do ciebie przedmioty i bloki (creepery też ) , a czasem nawet cię okradną. Będą też próbować cię okrążyć, rzucać tobą, szamani będą leczyć swoich sprzymierzeńców, a gdy zabijemy jakieś stworzenie jego znajomi będą chcieli się zemścić. Oprócz rozbudowanych zachowań występują też różne typy mobów, np. ogniste zombie, "latające" pająki, grawitacyjne creepery i lodowe endermany. Oczywiście zmiany nie ominęły zwierząt i wieśniaków, ale gdybym wam o tym powiedział zepsułbym wam niespodziankę .
NARZĘDZIA
Sposób wytwarzania narzędzi i broni znacznie różni się od normalnego i jest bardziej realistyczny. Opiera się on na modzie Tinkers Construct, który większość osób zna, więc nie będę wyjaśniał jak się go używa. Zresztą na początku gry dostajemy mały poradnik ( oczywiście napisany w j. angielskim), w którym mamy wszystko wyjaśnione. Normalny sposób wytwarzania narzędzi jest zablokowany modem IguanaTinkerTweaks i ręcznym usuwaniem receptur z modów.
GREGTECH
Rdzeniem modpacku jest mod Gregtech. Jest to największy i najbardziej realistyczny mod techniczny, jaki widziałem. Jest on oparty na stopniowej rozbudowie. Oferuje on wiele rodzajów maszyn. Od prostych kotłów do wytwarzania pary po potężne reaktory fuzyjne. Dodaje on także realistyczną generacje rud i nowe ich rodzaje. Rudy generują się w rzadkich, ale dużych złożach, a rudą żelaza nie jest już tylko "Iron Ore", ale także, np. magnetyt. Mod dodaje też wiele (wg. mnie nawet zbyt wiele) rud, takich jak: miedź (Copper), cyna (Tin), różne rodzaje węgla, tytan (Titanium), aluminium (Aluminium) i wieele wieele innych.
INNE
Oczywiście to nie wszystko co znajdziecie w moim modpacku. Dodałem też ogromną ilość błędów mody magiczne, które urozmaicą rozgrywkę tym, którzy nie lubią "męczyć się" z modami technicznymi. Wszystkie (a przynajmniej większość) modów została ręcznie skonfigurowana tak, aby modyfikacje ze sobą współpracowały i aby gra nie opierała się tylko na jednym modzie, np. jeśli ktoś chce się zajmować magią musi najpierw zdobyć odpowiednie narzędzia, do czego są potrzebne niektóre podstawowe maszyny. Oczywiście nie powiedziałem ci wszystkiego o mojej paczce, m.in.: o pułapkach, spawnerach z bossami i silverfishach, ale o takich drobnostkach nie warto wspominać.
INFORMACJE I LINKI
Bardzo przepraszam, jeśli prezentacja ci się nie spodobała. Nie potrafię pisać takich rzeczy i robię to dopiero drugi raz w moim życiu. Mam nadzieje, że modpack ci się spodoba, a jeśli nie, to powiedz co chciałbyś w nim zmienić, a może cię wysłucham.Sposób instalacji modpacka jest inny niż w większości przypadków! Oprócz foldera mods należy także wrzucić do .minecraft folder config i scripts! Jeśli tego nie zrobisz paczka nie będzie działała poprawnie!
LINK DO PACZKI:
SCREENSHOT'Y:
Lista modów
Użytkownik dziobax edytował ten post 27 June 2016 - 14:20