Witam, zrobiłem swój model pochodni .json, podmieniłem w folderu models torch.json. Pochodnia teraz jako item trzymany w ręku lub wyrzucony na ziemie ma model, który wgrałem, lecz gdy ją postawię gdzieś to jest defaultowa tekstura. W czym błąd?
[problem] model 3d pochodni
#1
Napisano 16 October 2015 - 10:55
#2
Napisano 16 October 2015 - 13:58
Usuń wszystkie pliki co wgrałeś i daj swój model do tych 2 folderów powinno działać.
#3
Napisano 16 October 2015 - 21:19
Musisz w sumie edytować 3 modele:
- torch.json w folderze models\item
- torch.json w folderze models\block
- torch_wall.json w folderze models\block
Prawdopodobnie edytowałeś tylko pierwszy odpowiedzialny za przedmiot trzymany w ręce.
Jeżeli chcesz mieć jeszcze więcej różnych modeli konieczna jest edycja odpowiedniego pliku w folderze blockstates.
#4
Napisano 14 August 2016 - 15:38
tak jak @up mówi musisz edytować wszystkie 3 modele pochodni, BTW daj tego txt
@EDIT ej wiecie co? ja nie mam tych modeli >.< więc jak je stworzyć? ;p ja mam w folderze models\ takiego folderu jak blocks. Pomocy PLZ Xd
Użytkownik adrianCK edytował ten post 14 August 2016 - 15:39