Skocz do zawartości


Zdjęcie

[WorldBorder] - Ram

worldguard

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 myha

myha

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 690 postów

Napisano 22 February 2014 - 10:44

Czy bardziej opłaca się wgrać ten plugin i ograniczyć mapę czy nie wygrywać? Chodzi mi o wykorzystanie ramu, czy więcej będzie zabierał plugin czy nowo odkrywane chunki. I jeszcze 2 pytania. Co się stanie z graczem który jest np 7000 kratek od spawnu a ja ustawie barierę na 500? Czy poprawnie będzie działał splegg jeśli arena do niego będzie poza granicą?



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Rapsodia

Rapsodia

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 753 postów
  • Bruzdi

Napisano 22 February 2014 - 15:08

Odkrywane chunki jedzą dużo ramu, a jak kilka osób idzie w różne strony to w ogóle już tragedia. Jakby tego było mało to duża mapa zajmuje dużo miejsca na dysku. Sam plugin prawie w ogóle nie obciąża serwera. Zawsze ustawiam ten plugin na samym początku, więc nie potrafię powiedzieć co się stanie z graczami poza granicami, ale wydaje mi się, że nic. To znaczy, będą mogli poruszać się po zewnętrznej stronie granicy, a do środka będą mogli przedostać się komendą (teleportacja). Tak samo wydaje mi się, że arena powinna działać poprawnie.
  • myha lubi to

#3 Ekipa MCSV

Ekipa MCSV

    Nowy

  • Użytkownik
  • 47 postów

Napisano 23 February 2014 - 01:00

Witaj @myha

 

Jak kolega wyżej napisał, plugin nie zjada praktycznie nic, dopiero samo generowanie chunków zapycha RAM.

Ja również korzystam z tego pluginu od staru każdej nowej mapy, i osobiście go polecam. 

Co się stanie z graczem po za granicą? Na 75% z tego co pamiętam - ginęli... 

 

Jako ciekawostkę podpowiem Ci ciekawą funkcję tego pluginu.

Jak już wiesz, ram pożerany jest w trakcie generowania się nowych chunków, a program WB posiada opcje do ICH GENEROWANIA bez wędrowania po mapie...

Zatem jeżeli posiadasz dobry dysk, włącz generowanie chunków na noc, gdy nie ma graczy (bardzo zlaguje Ci serwer), po godzinie lub dwóch (wszystko zależy od % już wygenerowanej mapy), całą mapa zostanie wygenerowana, a wędrówki twoich graczy po niej odwdzięczą się brakiem lagów! 

 

Generowanie chunków rozpoczynasz komendą:

 /wb fill

zatwierdzasz swoją decyzję

 /wb fill confirm

od tej pory co 5s pojawi się informacja o ilości wygenerowanej już mapy

/wb fill cancel

w ten sposób anulujesz dalsze generowanie

 

Żródła

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

Pozdrawiam


  • myha lubi to

55k1H6h.jpg


#4 CapitanCrafters

CapitanCrafters

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 178 postów
  • CapitanCrafters

Napisano 23 February 2014 - 07:12

Przyłączę się do tematu Mam serwer 12 slotowy i 30 pluginów.Ram:1800 i NIE potrzebuję WB.Ale mam pytanie jeśli np. mam w 50% wygenerowaną mapę.Co się stanie z tą częścią jak za pomocą tego pluginu będę chciał wygenerować tą połowę?
Zapraszam na serwer survival IP s9.fhmc.pl:27887

#5 Rapsodia

Rapsodia

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 753 postów
  • Bruzdi

Napisano 23 February 2014 - 09:09

Raczej magicznie ci nie zniknie tylko wypełni to co jeszcze nie jest wygenerowane.

#6 myha

myha

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 690 postów

Napisano 23 February 2014 - 12:52

To teraz mnie tylko interesuje co się stanie z graczem który jest po za granicą.



#7 Ekipa MCSV

Ekipa MCSV

    Nowy

  • Użytkownik
  • 47 postów

Napisano 23 February 2014 - 15:20

Witaj @CapitanCrafters

Nic się nie stanie. Pozostałe 50% mapy zostanie po prostu wygenerowane. Co prawda obciąży Ci to serwer na pewien czas i zajmie trochę miejsca na dysku jedynie.

 

@myha sprawdziłem specjalnie dla Ciebie i jednak sytuacja się odrobinę zmieniła. Oto przykłady co się dzieje z graczem będącym na z: 100, który nagle zaloguje się na mapie gdzie granica nagle zmieniła się na z: 50...

1. Steve wylogował się na z:100 y:80 - admin zmienił granice mapy na z;50Steve loguje się na serwerze i nagle automat teleportuje go na z:50 y:100;

2. Steve wylogował się na z:100 y:12 (kopie diamenty) - admin zmienia granice mapy na z:50 - Steve loguje się na serwerze i nagle teleportuje go do najbliższego pustego chunka na podobnej wysokości - gdy spogląda na mapę widzi, że jest na z:44 y:12;

3. Steve wylogował się na z:60 y:50 - eksploruje złoża lawy do swojego projektu - admin zmienia granice... - Steve loguje się ponownie, ale granica przesunęła się więc, postać automatycznie przenoszona jest do z:50 i tu nagle Steve wpada do lawy - bluzgając niemiłosiernie opuszcza serwer, składa skargę lub nie wraca do niego więcej...

 

Mam nadzieje, że naświetliłem Ci trochę więcej na ten temat. 

Jak można łatwo zrozumieć przy takim zabiegu istnieje szansa, że 1 na 3 twoich graczy ZGINIE

 

Pozdrawiam


  • myha lubi to

55k1H6h.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: worldguard