Opis
W tym poradniku stworzymy niekończący się item (oczywiście używając go na survivalu). Polegać to będzie na CommandBlocku, co oznacza, że bez czitów nie damy rady tego wykonać. Mechanizm zostanie zbudowany tak, że wybrany item nie zacznie się stakować.
Jak to wybudować?
- Piszemy komendę:
/gamerule commandBlockOutput false
- Piszemy komendę:
/give <Twój nick> 137 2
- Będziemy jeszcze potrzebować:
- 3 Repeatery
- 9 RedStona
- 1 dowolny blok (np. Dirt)
- 1 RedStone Torch
- No dobrze. Jak już jesteśmy gotowi to do dzieła!
1. Postawiamy jednego CommandBlocka i wpisujemy do niej poniższą komendę (w <ID> należy wpisać ID itemu, który ma być nieskończony):
Na przykład (ID 3 to Dirt):
2. Teraz postawiamy RedStone Repeater, tak jak na zdjęciu poniżej:
3. Następnie postawiamy kolejny CommandBlock i wpisujemy do niego (w <ID> należy wpisać ID, które wpisywaliśmy w poprzednim CommandBlocku):
Na przykład:
4. Pod koniec wystarczy zbudować prostu zegar (Repeatery zostały opóźnione maksymalnie):
5. Nasz mechanizm jest już gotowy!
- Do czego to jest potrzebne?
Ten oto mechanizm przydaje się do różnorakich escpapów, parkourów, mapek typu "zbuduj to" lub po prostu na jakimś serwerze, lecz Ty możesz znać inny sposób na wykorzystania tego mechanizmu. Podziel się tym .
- Czy jest możliwość stworzenia tego mechanizmu na serwerach?
Oczywiście, jednak w CommandBlockach, zamiast argumentu @p należy wpisać @a.
Argument @p - Mechanizm działa na najbliższego gracza (na singleplayer cały czas to Ty)
Argument @a - Mechanizm działa na wszystkich graczy.
- Na jakie działa to wersje?
Od snapshota 12w32a w góre.
- Pobierz mapę z mechanizmem
- Podsumowanie
To już koniec tego krótkiego poradnika. To jest mój pierwszy poradnik więc przepraszam za błędy. Teraz już wiesz jak takie coś wykonać. Jeśli masz jakiekolwiek pytanie lub problem pisz śmiało . Dziękuję i pozdrawiam.
Edited by TheKacprus, 06 January 2016 - 20:00.