Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Inne] Otwarta rekrutacja - GoldRapid.pl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Warwarin

Warwarin

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 97 postów
  • Warwarin

Napisano 17 November 2013 - 09:23

Witajcie forumowicze !

Jestem Technikiem powstającej sieci serwerów GoldRapid.pl. Poszukujemy ogarniętych graczy, którzy znają się na tym co robią.
Mile widziane osoby z dużym dowiadczeniem, spokojne, rozważne, inteligentne, kulturalne, potrafiące rozmawiać z innymi.

Sieć serwerów na początku składać się będzie z czterech lub trzech serwerów połączonych ze sobą (po około 200-400 slotów na serwer).
W przyszłości dodamy także inne serwery. Trwają pracę nad serwerami oraz nad panelem www i forum.
W tej chwili mamy już wykupiony serwer dedykowany z 32 Gb RAMu, stronę oraz serwer TeamSpeak3.


Potrzebne Osoby:

Administratorzy, Moderatorzy, Kreatywni Budowniczy, Technicy, Graficy, Webmasterzy oraz YouTuberzy.

Wymagamy:

Wymagamy posiadania TeamSpeak3 oraz działającego mikrofonu. Minimalna granica wiekowa to 15 lat (najlepiej osoby 18+).

Oferujemy:

Pracę w wolnych chwilach, zespół z miłą i przyjazną atmosferą, rozwój, awansowanie na wyższe rangi, nagrody i prezenty za dobrą współpracę i super pomysły...


Dane Kontaktowe:

E-mail: [email protected]
Skype: Warwarin19
*Adres TeamSpeak3: ts.goldrapid.pl

W wiadomości proszę o krótkie przedstawienie się oraz opisanie swoich umiejętności,
doświadczenia, możliwości oraz pozostawienie danych kontaktowych.
Bardzo Proszę o nie spamowanie głupimi wiadomościami.
Jeśli znasz kogoś kto powinien zobaczyć to ogłoszenie daj Mu link do niego:




Dziękuje każdemu kto przeczytał ogłoszenie.
Warwarin


Tworzę serwer Survival w starym stylu, ale w nowoczesnym wydaniu o nazwie SimpleCraft.

 

TeamSpeak3: simplecraft.pl (100 slotów)

Serwer Minecraft: simplecraft.pl (100 slotów)


craftportal