![](https://craftportal.pl/forum/uploads/profile/photo-thumb-69142.jpg?_r=1518627801)
Najlepsza odpowiedź Furas Berneńczyk , 13 May 2013 - 12:49
Wywalaj xAuth! Pobieraj AuthMe - z tym nie ma chociaż takich problemów, testowane.
Przejdź do postu![](https://craftportal.pl/forum/public/style_images/master/right_white_10px.png)
Najlepsza odpowiedź Furas Berneńczyk , 13 May 2013 - 12:49
Wywalaj xAuth! Pobieraj AuthMe - z tym nie ma chociaż takich problemów, testowane.
Przejdź do postuNapisano 12 May 2013 - 21:12
Witam problem polega na tym iż stworzyłem dodatkowy spawn dla nowych graczy (taki pokoik z regulaminem itp który trzeba przeczytać aby odpowiedzieć na pytanie dojść gdzies i przejść wtedy na spawn). Lecz po ustawieniu spawnu dla nowych graczy (/setspawn newbies) i ustawieniu w essentialsie spawnu dla nowych graczy na newbies i tak wywala ich na spawn.. Wygląda to tak Gracz wchodzi pojawia się tam gdzie powinien czyli na spawnie dla newbies wpisuje register itp i po zarejestrowaniu i zalogowaniu wywala go jednak na spawn.. Może coś jest w xauth? Nie widzę w tym configu nic co by umożliwiało konfiguracje spawnu po zarejestrowaniu itp. Dodam iż na wyłączonym xauth wszystko działa tak jak trzeba.
Napisano 12 May 2013 - 21:16
Najlepiej zrób tak:
Wpisz komędę /setspawn deafult
Następnie /setspawn Gracz
Puźniej /setspawn newbies (Lecz nie wiem czy to jest potrzebne to ostatnie)
Witam!
Szukam osób, które znają się na pisaniu pluginów bukkit. Nie chodzi mi o pisanie 1 małego pluginu, tylko o ok. 30 obszernych i wymagających dużo pracy pluginów. W zamian za napisanie pluginu płacę pieniędzmi w zł (Cena do ustalenia) lub diaxami na forum. Jeśli jest ktoś chętny do pracy, prosił bym o skontaktowaniu się ze mną drogą mailową lub przez forum. Pozdrawiam.
Napisano 12 May 2013 - 21:57
Napisano 12 May 2013 - 22:02
1.Skąd mogłem wiedzieć ,że zamiast groupa Gracz nazywa się deafult a po 2. Moja rada była poprawna dla grupy Gracz lecz nie musisz dodawać tego gracz bo nie wiedziałem ,że twoja grupa się nazywa Deafult .
Witam!
Szukam osób, które znają się na pisaniu pluginów bukkit. Nie chodzi mi o pisanie 1 małego pluginu, tylko o ok. 30 obszernych i wymagających dużo pracy pluginów. W zamian za napisanie pluginu płacę pieniędzmi w zł (Cena do ustalenia) lub diaxami na forum. Jeśli jest ktoś chętny do pracy, prosił bym o skontaktowaniu się ze mną drogą mailową lub przez forum. Pozdrawiam.
Napisano 13 May 2013 - 12:49 Najlepsza odpowiedź
Wywalaj xAuth! Pobieraj AuthMe - z tym nie ma chociaż takich problemów, testowane.
"A wy, coście szarzyzny uprawiali brzydź
I zbiorową w pyskach złudę srożyli dumnie
Czy zdołacie tym życiem, co was wydrwi, żyć
I w zawrotny przepych słońca wejść bezrozumnie?"
~Bolesław Leśmian, "Marsjanie"
Napisano 13 May 2013 - 15:33
xauth jest bezpieczniejsze ma mniej bugów i stosuje go większa ilość serwerów.. słyszałem coś o authme plus niech się wypowie ktoś jeszce bo czytałem że xauth lepsze zawsze musiałem blokować masę rzeczy na authme...
Napisano 13 May 2013 - 15:55
Wypowiadam się: AuthMe Reloaded - nie ma bugów, nie ma lagów, spełnia swoje zadanie, 100% konfigurowalne.
"A wy, coście szarzyzny uprawiali brzydź
I zbiorową w pyskach złudę srożyli dumnie
Czy zdołacie tym życiem, co was wydrwi, żyć
I w zawrotny przepych słońca wejść bezrozumnie?"
~Bolesław Leśmian, "Marsjanie"
Napisano 13 May 2013 - 16:00
xauth jest bezpieczniejsze ma mniej bugów i stosuje go większa ilość serwerów.. słyszałem coś o authme plus niech się wypowie ktoś jeszce bo czytałem że xauth lepsze zawsze musiałem blokować masę rzeczy na authme...
Na oficjalnej stronie tego pluginu nie ma wsparcia dla najnowszego CrafBukkita wiec nie będzie działać,authme reloaded jak najbardziej godne wdrożenia
Napisano 13 May 2013 - 22:49
Napisano 20 May 2013 - 22:23
Witam.
Miałem taki sam problem na xAuth... Działa to w ten sposób, że pojawiasz się w dobrym miejscu przy pierwszym wejściu na serwer. Potem plugin każe Ci się logować i po zalogowaniu przerzuca gracza na ogólnego spawna. Nie da się tego zmienić lub wyłączyć, więc jedyną opcją dla Ciebie jest zmiana pluginu na inny.
Pozdrawiam
TheKosciany
Mój jabber: [email protected]
Napisano 09 June 2013 - 10:10
Ja trochę ukryłem ten problem. Zrobiłem nowy świat za pomocą MV. Zrobiłem guzik za pomocą pluginu Commander
. I nowi gracze teleportują się na inny świat. Potem zmieniłem miejsce spawnu na tym właściwym świecie, aby odradzali się na świecie w którym umarli, za pomocą pluginu MV.Napisano 09 June 2013 - 11:50
Co do głównego problemu - jeśli masz pluginy Multiverse to wpisz na mapie głównej /mv set spawn w miejscu w którym chcesz go ustawić.
Nie powinno być problemu.