Problem z serwerem Dirt (Znowu!)
#1
Napisano 12 April 2013 - 08:47
Witam,
Wczoraj o 22 nas wywaliło z serwera i do dzisiaj jest lipa, wrzucam screenshot:
- MMS-S3 lubi to
#2
Napisano 12 April 2013 - 09:41
U mnie jest tak samo
#3
Napisano 12 April 2013 - 13:34
u mnie to samo!
#4
Napisano 12 April 2013 - 18:07
To samo, na pomocy technicznej mają wyj[ekhm]ane już 4 godziny i musimy grać na zlagowanym hamachi.
ZŁE pierwsze wrażenie panowie, BARDZO złe.
#5
Napisano 12 April 2013 - 18:18 Najlepsza odpowiedź
Napiszcie do helpdesku
#6
Napisano 12 April 2013 - 18:22
Dziś postawiłem serwer i nawet nie jestem w stanie na nim zagrać, brawo Panowie z zespołu technicznego! Helpdesk 0 odpowiedzi...
#7
Napisano 12 April 2013 - 18:29
Musisz chwile poczekać na odpowiedz techników gdyż nie tylko ty wysyłasz zgłoszenia ale także inni
#8
Napisano 12 April 2013 - 18:38
U mnie identycznie chyba zrezygnuje z usług craftserve.pl
ZERO!!! reakcji ze strony helpdesk i od zespołu technicznego
BARDZO BARDZO BARDZO Złe wrażenie na temat craftserve
#9
Napisano 12 April 2013 - 18:57
Szczerze? To wielka mi ulga że nie tylko ja mam ten problem. My z kolegą mamy to samo z naszym serwerem dirt. To samiutko...Już się baliśmy że to coś u nas, ale jak zwykle to craftserve zawiniło... Mam nadzieję że w końcu to ogarną, bo ja również podziękuję za współpracę z nimi...My również z kolegą więcej "nie gramy" niż gramy...Mam już tego dosyć, ciągle jakieś problemy z tymi serwami...A administratorzy wgl się tym nie przejmują....
#10
Napisano 12 April 2013 - 19:37
Musisz chwile poczekać na odpowiedz techników gdyż nie tylko ty wysyłasz zgłoszenia ale także inni
Gacuś ja rozumiem, że starasz się bronić ekipy craftserve, ale nie jesteś tu chyba od wczoraj i sam doskonale zdajesz sobie sprawę jak działa helpdesk i pomoc techniczna. Bądź obiektywny.
#11
Napisano 12 April 2013 - 19:39
Nie bronie tylko prawdę mowie bo sam jestem klientem.
#12
Napisano 12 April 2013 - 19:41
I dostajesz odpowiedź na twój problem po 16h od zgłoszenia?
#13
Napisano 12 April 2013 - 19:43
Chyba 16 dniach... bo ich inicjatywa w takich sprawwach jest nikła. Jestem ciekaw czy zwrócą zmarnowany czas aktywności serwera.
#14
Napisano 12 April 2013 - 19:47
Tak , czasami po 48h.
#15
Napisano 12 April 2013 - 19:47
Już nawet nie chodzi mi o pieniądze bo od 5 zł nie zbiednieje, ale jaki jest sens wystawiania swojej usługi jeśli jest ona niedopracowana/wadliwa/praktycznie bezużyteczna? Owszem, mam serwer na hamaku, ale nie chcemy być uzależnieni od tego czy admin aktualnie siedzi na komputerze i odpali nam serwer. chce wygodnie grać o każdej porze dnia. Tutaj usługa serwerów DIRT (nie wiem jak większe serwery) jest po prostu fatalna. Serwery są niestabilne, co chwilę awaria, zero wsparcia od administratorów craftserve.
A tak z innej beczki czy ktoś posiada serwer SAND i może mi powiedzieć jak on się sprawuje? Bo 3 sloty to już za mało, a jak mam znowu utopić kasę w niedziałający serwer to dziękuję.
#16
Napisano 12 April 2013 - 19:57
WItam!
Wiecie może jak na serverze DIRT odpalić go za pomocą konta minecrfat premium, bo niewiem jak to zrobić
Pomóżcie!!
#17
Napisano 12 April 2013 - 20:03
Oto poradnik :
#18
Napisano 12 April 2013 - 20:04
WItam!
Wiecie może jak na serverze DIRT odpalić go za pomocą konta minecrfat premium, bo niewiem jak to zrobić
Pomóżcie!!
Nie odpalaj wcale, za 30 min i tak Ci padnie
#19
Napisano 12 April 2013 - 20:38
Chyba mnie szlag trafi zaraz...Napisałem do supportu jakieś 5 h temu, nie odpisują zobaczę do jutra....Jak do jutra mi nie odpiszą to wyślę do nich kolejną wiadomość z tym co o nich myślę i o ich pracy. Może w końcu przejrzą na oczy i zaczną ogarniać te dirty
#20
Napisano 13 April 2013 - 08:18
U mnie serwer teraz zadziałał jak zalogowałem się przez ip które podaje konsola