Uepszenie NPC
#1
Napisano 15 January 2013 - 11:55
Moim zdaniem powinni unikac kaktusow
#2
Napisano 15 January 2013 - 12:12
A tak na serio to niech im troche rozumu dadzą, bo czasami zachowują się jak dzikusy z buszu.
#3
Napisano 15 January 2013 - 19:37
"Ja też nie mam tego z przodu i jakoś robię sobie"
~Sherds o robieniu sobie selfie.
#4
Napisano 25 January 2013 - 09:50
Hm.. żeby jeździły na świniach, albo same zbierały to co na tych farmach u nich rośnie..
- fellgames lubi to
#5
Napisano 25 January 2013 - 14:16
Mogliby być inteligentni
#6
Napisano 25 January 2013 - 14:31
Mogliby mieć większe IQ i wykonywać jakieś prace np. łowić ryby, zbierać drewno i takie tam
- fellgames lubi to
#7
Napisano 25 January 2013 - 14:43
Mogliby przywrócić pierwotnych osadników - pigmany.
Tak, na początku miały być pigmany, ale zmienili to na jakichś wielkonosych, łysych wieśniaków.
- midso lubi to
#8
Napisano 25 January 2013 - 14:46
Mogliby przywrócić pierwotnych osadników - pigmany.
Tak, na początku miały być pigmany, ale zmienili to na jakichś wielkonosych, łysych wieśniaków.
Mogli by wprowadzić z powrotem pigmany ale też zostawić łysoli i te dwie rasy walczyłyby ze sobą
#9
Napisano 25 January 2013 - 14:47
Łysole by wyginęły
- Reduks528 lubi to
#10
Napisano 25 January 2013 - 15:03
Mogliby mieć lepsze AI... bo to są moje obserwacje na temat tego co oni robią:
- chodzą sobie beztrosko nieważne, gdzie są. (np. koło jeziora lawy)
- w d**ie mają, że połowa wioski została wybita.
- to samo tyczy się tego, że ktoś ich uderzył
- sp*****lają na widok zombie.
I tyle
Więcej o NAS*:
My żyjemy normalnie, piszemy na forach i gramy w Minecrafta. Jednak jesteśmy na każde JEGO zawołanie! Nie wolno nam robić tego, czego ON zabrania ani nie robić tego, co ON każe, w przeciwnym wypadku ON rzuci na nas klątwę, której boją się wszyscy "nieustraszeńcy" świata. Każdy, kto zostanie dotknięty tą klątwą, kiedyś umiera. <scary music> Zbieramy dla NIEGO informacje. Rozmawiając z jednym z nas, nigdy nie możesz wiedzieć, czy twój rozmówca normalnie z tobą rozmawia, czy też podstępnie zbiera informacje o tobie dla NIEGO. Strzeż się nas!
* - Sługach Herobirne'a
Zapraszam do oglądania mojej rezydencji!
Cóż za paskudna autoreklama! >
Emotka mojego autorstwa: <o>_(o> - Copyright Kasztanek - Sługa Herobrine inc. Do not distribute!
!!!Jeśli nie chcesz popsuć sobie życia, nie czytaj zawartości spoilerów!!!
#11
Napisano 25 January 2013 - 18:14
Mogliby mieć lepsze AI... bo to są moje obserwacje na temat tego co oni robią:
- chodzą sobie beztrosko nieważne, gdzie są. (np. koło jeziora lawy)
- w d**ie mają, że połowa wioski została wybita.
- to samo tyczy się tego, że ktoś ich uderzył
- sp*****lają na widok zombie.
I tyle
A ty, gdybyś nie miał żadnej broni, nie uciekałbyś? Jasne, że byś uciekał. A co dopiero taki chłopek roztropek ze średniowiecza (bo mniej więcej w takich czasach rozgrywa się Minecraft, jak zdążyłem zauważyć).
Co do tematu - według mnie powinni:
1. Ulepszyć istniejące profesje NPCtów, czyli np. aby kowal nie biegał beztrosko po wiosce, tylko siedział w tej swojej kuźni i wracał do domu na wypadek nocy czy ataku zombie. Mógłby też mieć w łapie kilof i od czasu do czasu walić nim w to kowadło, tak żeby nie stał tylko i się gapił na mnie. To samo w przypadku innych profesji NPC.
2. Dodać nową profesję - wojownik. To trochę dziwne, że w całej wiosce nie ma nikogo, kto by jej bronił. Prócz tego mógłby być jeszcze rybak, myśliwy i budowniczy, na wypadek gdyby taki creeper pierdyknął na ulicy.
3. Oczywiście ulepszenie SI. Te NPC to, mówiąc krótko, totalni idioci.
4. Coś, co od dłuższego czasu zaprząta moje myśli - dodanie miast i zamków. Miasta byłyby oczywiście o wiele większe, mogłoby tam być więcej profesji, usprawnione już istniejące, ładniejsza architektura, lepsze i bardziej rozmaite wojska itp... Podobnie w przypadku zamków.
5. Coś, co z kolei prawie na pewno nie zostanie dodane, choć byłoby całkiem... interesujące - aby czasem z twierdzy wyłaziła jakaś wielka armia potworów różnego rodzaju i by atakowała miasta/zamki/wioski, wszyscy strażnicy gromadziliby się, aby bronić tej wiochy/miasta/zamku, mieszkańcy uciekaliby do domów, a jeśli jakiś stwór na nich natrafi to zostaliby oczywiście zabici lub "zzombifikowani". Jeśli potwory wygrałyby, wioska zostałaby zasiedlona przez mieszczan zombie i broniona przez resztę potworów. Podobnie na odwrót - w takim zamku czy mieście gromadzi się armia i pędzi na lochy, by zniszczyć zło nękające ich ludność...
- Imael i Damianex1234 lubią to
~ Esterad Thyssen, Wieża Jaskółki
#13
Napisano 26 January 2013 - 05:36
...
2. Dodać nową profesję - wojownik.
...
A golem?
Ja bym raczej zwiekszyl aktywnosc/IQ wiesniakow. Moze wieksza interaktywnosc z graczem.
Poza tym - najwieksze korzysci to handel i zaludnienie swiata, wiecej nie potrzeba.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I'm saying.
#14
Napisano 26 January 2013 - 11:53
Inne oferty handlu, bo np. Jak dam mu 10 gravelu i 4 emeraldy to on mi da 4 flintu To się nazywa Deal.
- DarknessXIII lubi to
"Czy mówiłem ci już kiedykolwiek definicję szaleństwa?" ~Vaas
#15
Napisano 26 January 2013 - 12:02
Jpd, najlepiej zamiast tego niech wgrają do mc millenaire i git xD
#16
Napisano 26 January 2013 - 17:31
A ty, gdybyś nie miał żadnej broni, nie uciekałbyś? Jasne, że byś uciekał. A co dopiero taki chłopek roztropek ze średniowiecza (bo mniej więcej w takich czasach rozgrywa się
, jak zdążyłem zauważyć).
Ja tylko wymieniłem, co oni robią. nie mówiłem, że do wszystkich tych zachowań mam pretensję. >.<
A golem?
Golemy się nie spawnują...
@topic Ja bym wprowadził im jeszcze jakieś dialogi. ^^
Więcej o NAS*:
My żyjemy normalnie, piszemy na forach i gramy w Minecrafta. Jednak jesteśmy na każde JEGO zawołanie! Nie wolno nam robić tego, czego ON zabrania ani nie robić tego, co ON każe, w przeciwnym wypadku ON rzuci na nas klątwę, której boją się wszyscy "nieustraszeńcy" świata. Każdy, kto zostanie dotknięty tą klątwą, kiedyś umiera. <scary music> Zbieramy dla NIEGO informacje. Rozmawiając z jednym z nas, nigdy nie możesz wiedzieć, czy twój rozmówca normalnie z tobą rozmawia, czy też podstępnie zbiera informacje o tobie dla NIEGO. Strzeż się nas!
* - Sługach Herobirne'a
Zapraszam do oglądania mojej rezydencji!
Cóż za paskudna autoreklama! >
Emotka mojego autorstwa: <o>_(o> - Copyright Kasztanek - Sługa Herobrine inc. Do not distribute!
!!!Jeśli nie chcesz popsuć sobie życia, nie czytaj zawartości spoilerów!!!
#17 Gość_Oskej_*
Napisano 26 January 2013 - 23:25
Mam w głowie wojne pomiędzy Steve'm i zgrają NPC z lasu, typowi bandyci
hohohohohohohohoo....
#18
Napisano 27 January 2013 - 00:47
Mogliby jeszcze wszyscy ruszać nosami..
- fellgames lubi to
#19
Napisano 27 January 2013 - 14:33
zasiedlać nowe budynki raz zrobiłem domek z marmuru(minecraft 1.5)i każdy uciekał do stłoczonego domku
często widzę kłucenie się o dziwi jakiś wieśniak otwiera dziwi a drugi je zamyka
#20
Napisano 28 January 2013 - 05:50
W sumie.. zakładanie zbroi też by się im przydało..
- fellgames lubi to