Kowadło (anvil) - dyskusja
#2
Napisano 11 October 2012 - 20:54
#3
Napisano 11 October 2012 - 20:58
#4
Napisano 11 October 2012 - 21:26
#5
Napisano 11 October 2012 - 23:32
#7 Gość_matik7_*
Napisano 12 October 2012 - 12:29
To ja już chyba bym wolał od nowa tworzyć narzędzia, nawet bez enchantu .__.
#8
Napisano 12 October 2012 - 12:53
#10
Napisano 12 October 2012 - 14:47
Oprócz tego nie mam zastrzeżeń brawo Mojang
#12
Napisano 12 October 2012 - 14:50
Poprawka: Kowadło respi się u Kowala w WiosceFajnie by było jakby się kowadło respiło w chatce kowala w wiosce.
Posty:
1, 5 ,10, 15, 50, 100, 150, 200, 300, 400, 500, 1000, 1500
Charmander wspiera akcje przeciwko izi hace, bądź jak czarmander
ENTRY NUMBER 420
DANK, DANKER, YET DANKER, THE DANKNESS KEEPS GROWING.
THE DORITOS PIERCE MY SKIN. SCRUB READINGS NEGATIVE.
THIS NEXT MONTAGE PARODY WILL BE VERY VERY MLG
WAT U 2 THINK?
#14
Napisano 12 October 2012 - 15:30
#15
Napisano 12 October 2012 - 17:24
"Nie poznawaj Dirtu po teksturze" - jano37
#16
Napisano 12 October 2012 - 17:26
Tak czy inaczej, uważam, że to całkiem ciekawy pomysł. Ułatwi to dobieranie konkretnych enchantów i świetnie nadawałoby się do mapek Adventure. Twórca mapy mógłby tworzyć unikatowe wyposażenie i w jakiś sposób je nazwać. To na pewno dodałoby nieco różnorodności.
#17
Napisano 12 October 2012 - 17:28
#18
Napisano 12 October 2012 - 17:40
Jaki jest crafting?
#19
Napisano 12 October 2012 - 19:19
#20
Napisano 12 October 2012 - 19:31
Kowadło to według mnie świetny dodatek. W końcu można zrobić kilof efficiency 5 lub miecz z 4 enchantami.
I nie będzie jako takiego problemu z Silk Touch .
EDIT: Komentarz: bawiłem się kiedyś enchantem na survivalu miałem drewniany kilof (robiłem to dla jaj) enchantuję nie pamiętam na który już level i patrzę - Silk Touch .
Cleo Air