Jump to content


Photo

[PROJEKT]Apokalipsa Zombie w Minecraft?


  • Please log in to reply
46 replies to this topic

Poll: [PROJEKT]Apokalipsa Zombie w Minecraft? (4 member(s) have cast votes)

Czy podoba ci się ten pomysł?

  1. Tak, jest świetny! (19 votes [50.00%])

    Percentage of vote: 50.00%

  2. Tak, ale trzebaby to zdecydowanie dopracować. (8 votes [21.05%])

    Percentage of vote: 21.05%

  3. Nie, pomysł jest denny. (9 votes [23.68%])

    Percentage of vote: 23.68%

  4. nie mam zdania. (2 votes [5.26%])

    Percentage of vote: 5.26%

Czy możliwe jest stworzenie takich pluginów? (Proszę o wypowiedź osób znających się na pluginach)

  1. Tak, jak najbardziej. (9 votes [23.68%])

    Percentage of vote: 23.68%

  2. Tak, ale będzie trzeba z tym bardzo dużo kombinować. (14 votes [36.84%])

    Percentage of vote: 36.84%

  3. Tylko niektóre z tych pomysłów są możliwe. (2 votes [5.26%])

    Percentage of vote: 5.26%

  4. Nie, to niemożliwe. (3 votes [7.89%])

    Percentage of vote: 7.89%

  5. Nie znam się na tym. (9 votes [23.68%])

    Percentage of vote: 23.68%

  6. Lepiej poczekać na API. (1 votes [2.63%])

    Percentage of vote: 2.63%

Vote Guests cannot vote

#1 Zelowy

Zelowy

    "V"

  • Użytkownik+
  • 746 posts

Posted 30 August 2012 - 22:13

Witam, tutaj Zelowy. Wpadł mi do głowy ostatnio ciekawy pomysł na server.

Polegałoby to na czymś podobnym do Survival Games. Gracz pojawia się na jednym z kilku spawnów w środku miasta, a potem wyrusza do niego. Nie będzie to jednak łatwe - po ulicach panoszyć się będą zombie, które oprócz tego, że nie palą się w dzień, to na dodatek są zdecydowanie silniejsze od tych podstawowych - by takiego zabić, potrzebne będzie ~10 uderzeń drewnianego miecza, a sama bestia człowieka bez zbroi może zabić trzema uderzeniami (8 pkt. ataku). Ponadto każde uderzenie zombie ma 10% szans na zatrucie (takie jak u CaveSpidera). Pośród zniszczonych domów można by odnaleźć skrzynki, a w nich pożywienie, broń, narzędzia.
W całej rozgrywce chodzi o przetrwanie - kiedy za dnia po ulicy będzie się pałętać jeden czy dwa zombie w zasięgu wzroku, tak w nocy biegać ich będzie po 5-6 na każdym chunku. W tym celu gracz będzie musiał znaleźć sobie przynajmniej w miarę stałe zakwaterowanie - najlepiej dwa wyjścia, jakaś skrzynia, dobra kryjówka przed zombie... Chciałbym też zrobić tak, by w nocy dochodziło im siły - tak około 50%, czyli jak normalnie potrzeba 10 ciosów drewnianym mieczem, tak potrzeba będzie 15.

Początkowo gracze nie będą mieli dostępu do całego miasta - raz na jakiś czas jedna z barier broniących dalszego przejścia zostanie przełamana przez nieumarłych, co otworzy przejście do następnych ulic, oraz następnych skrzyń. Jednak im dalej na obrzeża miasta tym potężniejsze są zombie - średnio z każdym przejściem przez barierę wszystkie wartości bestii rosnąć będą o 1 (załóżmy, że zombie ma na start 50 hp, 8 ataku i 1 szybkości, co daje nam 1 hp, 1ataku i 0,25 szybkości [by potem nie biegały jak na podwójnej miksturze szybkości ze sprintem ;p] co barierę.)
Nowe tereny będą otwierane co 2-3 dni, a każde otwarcie będzie się wiązać z eventem, np. najazd zombie - matki.

Planuje też stworzyć system poziomów, zdobywanych w następujący sposób (Koncepcja!)
- Zjedzenie czegoś świeżego = 5xp
- Zabicie zombie = 50xp
- Zabicie człowieka = 250xp

Poziom będzie się zdobywało powoli - przewiduję ok. 1000xp na drugi poziom, potem 1500, potem jeszcze więcej... A każdy poziom daje nam dwa punkty do rozdania na statystyki.

Statystyki wyglądały by w ten sposób:


Jeśli chodzi o uzbrojenie, to tak będzie się prezentowała jego rzadkość:


Kilka odpowiedzi na niezadane jeszcze pytania:

-Ale skrzynie przecież zostaną opróżnione po dniu, więc nowi nie będą mieli skąd brać przedmiotów!
Właśnie po to będą istnieć tzw. resocki, czyli odnowienie zawartości skrzyń. Resock całej mapy będzie się odbywał raz na tydzień, okręgi startowe będą resockowane do dwóch razy dziennie, lecz tam nie znajdziecie niczego ciekawego - pojedyncze jabłka, patyk, rzadziej zużyty drewniany miecz. Jednak każda skrzynia ma tylko 50% szans na resock, więc campienie przy upatrzonej skrzynce nie zawsze przyniesie efekt :)

-Jak zarobicie na server? Przecież chyba nikt płaci na coś, co się nie zwraca!
I tu będzie znana wszystkim usługa sms. Za sms kosztujący 3.69 dostajemy 10 jakichśtam punktów. Mniej więcej takie rzeczy będzie można tam zdobyć:
- Dostęp dla pirackiej kopii gry = 10 pkt
- Dwa kody dostępu dla pirackiej kopii gry = 15 pkt
- 1000xp (niepewna ilość) = 10pkt
- Absolutny restart postaci = 5 pkt
- Restart statystyk = 8 pkt
- Rezerwacja slota na dwa tygodnie = 5 pkt
- Rezerwacja slota na miesiąc = 10 pkt
- Przeniesienie postaci na inny nick = 2 pkt (wiąże się to z przeniesieniem expa, przedmiotów i statystyk.)(jeśli masz premium, a chcesz mieć inny nick, nic nie stoi na przeszkodzie, jeśli udowodnisz mi, że masz to konto premium, zostanie ono zbanowane a wybrany przez ciebie nick otrzyma bezpłatny dostęp.)
Nie będzie to wszystko, ale to mniej więcej to, o czym myślałem.

Jak widać, w cenniku jest dostęp dla non premium. To oczywiście oznacza, że server będzie premium, jednak i bez oryginalnej kopii gry można zagrać.
Zaraz pojawi się fala bulwersu "OMG myśli, że jak kupi mc to jest lepszy, a sam pewnie nie ma nawet oryginalnego windowsa!!!!1111oneoneone"
Więc, pochwalę się, że od miesiąca nie spiraciłem żadnej gry. Nie jestem dzieckiem z bogatymi rodzicami, po prostu potrafię docenić starsze i tańsze gry, lub po prostu zapracować na coś :)

-Co z pieniędzmi z sms które pozostaną po spłaceniu servera?
Zostaną odpowiednio wydane - część pójdzie na rzecz autorów pluginów (gdyż sam nie potrafię, choć mam zamiar się nauczyć), część zostanie przeznaczona na więcej slotów, a jeszcze jedna część zostanie odłożona, by raz na jakiś czas zorganizować event z PRAWDZIWĄ nagrodą (choć nie spodziewajcie się od razu kolekcjonerki Diablo III albo karty graficznej :P)

-Czy server nie upadnie po miesiącu?
Jeśli wystartuje i będzie chociaż od czasu do czasu pełny, lub bliski pełności, to na pewno znajdą się środki na dopłacenie kolejnego miesiąca.

-Czemu non-premium muszą płacić za wstęp?
Równie dobrze mógłbym stworzyć server tylko dla premium, ale postanowiłem dać szansę piratom i wprowadzić usługę sms. Poza tym, server sam się nie opłaci ;)

-Pomysł wydaje się ciekawy, ale co, gdy już ktoś zdobędzie diamentowe eq, ogromny lvl, ogarnie świetną kryjówkę...
Znalezienie żelaznego uzbrojenia będzie NIESAMOWICIE trudne. Diamenty prawdopodobnie będzie można zdobyć z eventów, które mają być kolejną odskocznią od tego. W każdym tygodniu odbędą się przynajmniej dwa eventy (jeden, ten sam, takie regularne nadejście bossa), a i mam nadzieję, że nawet trzy. Kiedy mimo to
zdobędzie to wszystko, będzie mógł np. zorganizować obóz, miasteczko, bo jak wiadomo, w kupie raźniej. Lub też zaryzykować i pójść do głębin kopalni rozlegających się pod miastem...

-Czy resock nie przytrafi się mojej skrzyni w której chowam przedmioty?
Skrzynie, które będą resockowane, będą specjalnie oznaczane dla pluginu, np. gąbką dla podstawowej skrzynki, blokiem wody dla nieco lepszych, blokiem ognia dla rzadkich i blokiem lawy dla przedmiotów pokroju żelaznych. To oznacza, że jeśli stworzysz własną skrzynię, nie będzie ona resockowana.



I teraz finalnie:
Czy chciałbyś zagrać na takim serverze?
Czy jest to w ogóle możliwe?
Masz jakiś ciekawy pomysł?

Wypowiadajcie się.

/D/


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Dramo

Dramo

    Mistrz

  • Zbanowany
  • 2366 posts

Posted 30 August 2012 - 22:53

DayZ?

Fajne. Chętnie będę supportował ideę.

#3 Zelowy

Zelowy

    "V"

  • Użytkownik+
  • 746 posts

Posted 30 August 2012 - 22:59

heh, teraz faktycznie jak siedziałem na tronie, zauważyłem, że będzie to przypominało DayZ :)

/D/


#4 Esmelie

Esmelie

    Linuxiarz

  • Użytkownik+
  • 235 posts

Posted 30 August 2012 - 23:49

Nie no fajny pomysł, wypowiem się szczerze bez krytykowania płacenia i ukrywania., nieco dobry jest pomysł z tym płaceniem dla "piratów" dlatego bo:
1.zabezpiecza przed reklamami (tym co mają premium zależy na swoim koncie bo jak dostaną bana to już nie wejdą -_- )

3.serwer przez to nie upadnie.

2***.będzie mniej spamerów/złodzieji/multi kont i tym podobnych...

Co do usprawnienia płacenia dla piratów można zrobić, że to nie będzie dla ip tylko do jednego konta wtedy *** jak powyżej będzie mniej multi kont itp...

Co do zombie:
1. Matka zombie mogła by być gigantem (tym wielkim zombie co spawnuje się za pomocą kodów),ale nie wydaje on dźwięków ani nie wypadają itemy więc trzeba by było jego zmodyfikować i zrobić że np. po zabiciu wypada z niej złoty/diamentowy/żelazny zenchantowany na podpalenie miecz.
2. Zombie mogło by chodzić w zbrojach i innym ekwipunkiem, ale słabym np. drewniany miecz i skórzana czapka., aby po zabiciu wypadał jeden lub dwa przedmioty które miał zombie.
3. Dodać szkielety jako mini bossowie z których mogą ale nie muszą wypadać strzały lub łuk, ale szkielety będą walczyły płonącymi strzałami, i będą 25% odporne na strzały czyli otrzymają mniej więcej 1/2-3 serduszek mniej (1/2 to połowa) bo jak szkieleta mogą ranić strzały?

Skrzynie:
plusy i minusy:
+Brak campingu przy skrzyniach co broni przed "skąpymi" graczami
-nowi gracze i newbie w minecraftcie nie będą mieli szansy zdobyć eq w skrzyniach.
-Jeżeli na serwerze będzie lwc i tym podobne gracze mogą zablokować skrzynie.
+Możliwość wyposażania się w ekwipunek bez "wypraw" w kopalnie i na polowania.
-Długie odnawianie sie skrzyń.





Statystyki i tym podobne:
Co dodać:
Umiejętności np. Alchemia, Rolnictwo, Walka, Górnictwo...
Oczywiście te umiejętności będą wszystkie poznane bo jak poznać je na takim serwerze? U przyjaznego zombie? Dobra na początek wszystko jest na 0.
Co może dawać rozwijanie umiejętności:

*Alchemia:
-0.075 czasu ważenia mikstur.

*Walka:
+pół serca zadawanych obrażeń

*Rolnictwo:
+5% szans na podwojenie zbieranego zbo ża/arbuza.
+0.005% szansy na wypadnięcie złotego jabłka z liści.

*Obrona:
+pół serca życia.
+0.075 szybszej regeneracji zdrowia.
-0.050 otrzymywanych obrażeń.

*Nauka:
+3% więcej zdobywanego doświadczenia.

*Szybkość:
+0.010 szybkości ataku i ruchu.

Oczywiście to tylko moje poglądy nie wiem czy takie pluginy istnieją więc nauczę się je robić i takowego zrobię xD,

#5 Zelowy

Zelowy

    "V"

  • Użytkownik+
  • 746 posts

Posted 31 August 2012 - 08:19

Nie no fajny pomysł, wypowiem się szczerze bez krytykowania płacenia i ukrywania., nieco dobry jest pomysł z tym płaceniem dla "piratów" dlatego bo:
1.zabezpiecza przed reklamami (tym co mają premium zależy na swoim koncie bo jak dostaną bana to już nie wejdą -_- )

3.serwer przez to nie upadnie.

2***.będzie mniej spamerów/złodzieji/multi kont i tym podobnych...

Co do usprawnienia płacenia dla piratów można zrobić, że to nie będzie dla ip tylko do jednego konta wtedy *** jak powyżej będzie mniej multi kont itp...


Cóż, tak na serio to pomysł jest lekko ściągnięty z seggelinu ;)
Dostęp będzie przypisany do konta non-premium na minecraft.net, ogółem używany będzie mineshafter.

Co do zombie:
1. Matka zombie mogła by być gigantem (tym wielkim zombie co spawnuje się za pomocą kodów),ale nie wydaje on dźwięków ani nie wypadają itemy więc trzeba by było jego zmodyfikować i zrobić że np. po zabiciu wypada z niej złoty/diamentowy/żelazny zenchantowany na podpalenie miecz.
2. Zombie mogło by chodzić w zbrojach i innym ekwipunkiem, ale słabym np. drewniany miecz i skórzana czapka., aby po zabiciu wypadał jeden lub dwa przedmioty które miał zombie.
3. Dodać szkielety jako mini bossowie z których mogą ale nie muszą wypadać strzały lub łuk, ale szkielety będą walczyły płonącymi strzałami, i będą 25% odporne na strzały czyli otrzymają mniej więcej 1/2-3 serduszek mniej (1/2 to połowa) bo jak szkieleta mogą ranić strzały?


1. Myślałem o tym, ale gigant niestety bugowałby się w ciasnych uliczkach zniszczonego miasta.
2. Zombie będą miały dostatecznie zwiększoną siłę, nie trzeba będzie im tego ekwipunku. Ale z zombie zawsze będzie jakaś szansa na zdobycie przedmiotu innego niż zgniłe mięso, jego rzadkość pędzie zależała od miejsca.
3. Sami mini-bossowie nie są złym pomysłem, faktycznie szkielety mogłyby się czasem zdarzać. Ale łuk zada im normalne obrażenia, w końcu strzała może wbić się w kość/wbić się w staw i rozsypać szkieleta ;P

Skrzynie:
plusy i minusy:
+Brak campingu przy skrzyniach co broni przed "skąpymi" graczami
-nowi gracze i newbie w minecraftcie nie będą mieli szansy zdobyć eq w skrzyniach.
-Jeżeli na serwerze będzie lwc i tym podobne gracze mogą zablokować skrzynie.
+Możliwość wyposażania się w ekwipunek bez "wypraw" w kopalnie i na polowania.
-Długie odnawianie sie skrzyń.

1. O to chodziło. Poza tym, gracze staliby pod skrzynią i się zabijali ;p
2. Będą, skrzynki w okręgach startowych resockowane będą dwa razy dziennie, na dodatek skrzynki będą dobrze ukryte, choć w całkiem dużych ilościach.
3. W życiu na server nie dałbym LWC :)
4. A to dla tego, że w kopalni kopać nie będzie można, a wyprawy za miasto będą niemożliwe.
5. Jest to niestety wymagana, by gracze po dwóch dniach nie mieli całych skrzyń żelaznych mieczy.


Statystyki i tym podobne:
Co dodać:
Umiejętności np. Alchemia, Rolnictwo, Walka, Górnictwo...
Oczywiście te umiejętności będą wszystkie poznane bo jak poznać je na takim serwerze? U przyjaznego zombie? Dobra na początek wszystko jest na 0.
Co może dawać rozwijanie umiejętności:

*Alchemia:
-0.075 czasu ważenia mikstur.

*Walka:
+pół serca zadawanych obrażeń

*Rolnictwo:
+5% szans na podwojenie zbieranego zbo ża/arbuza.
+0.005% szansy na wypadnięcie złotego jabłka z liści.

*Obrona:
+pół serca życia.
+0.075 szybszej regeneracji zdrowia.
-0.050 otrzymywanych obrażeń.

*Nauka:
+3% więcej zdobywanego doświadczenia.

*Szybkość:
+0.010 szybkości ataku i ruchu.

Oczywiście to tylko moje poglądy nie wiem czy takie pluginy istnieją więc nauczę się je robić i takowego zrobię xD,


Alchemii nie będzie. Mikstury będzie można znaleźć w skrzyniach, ich rzadkość będzie się wahała między kamiennym a żelaznym mieczem.
Walka - patrz, siła
Rolnictwo - Ciężko będzie znaleźć nawodniony kawałek ziemi, więc farmerzy będą rzadkością, a tworzenie statystyk do tego jest bez sensu.
Obrona - patrz, wytrzymałość
Nauka - Pomył nie jest zły, ale nieprzemyślany, gdyż kiedy xp zdobywałoby się potem łatwo, szybko będą po ziemi panoszyć się ludzie silniejsi od zombie ;/
Szybkość - Jeśli zwiększenie prędkości ruchu gracza okaże się możliwe, to będzie za to odpowiadała zręczność.

/D/


#6 Dramo

Dramo

    Mistrz

  • Zbanowany
  • 2366 posts

Posted 31 August 2012 - 08:24

Cóż, tak na serio to pomysł jest lekko ściągnięty z seggelinu ;)
Dostęp będzie przypisany do konta non-premium na minecraft.net, ogółem używany będzie mineshafter.



Jeżeli płacenie za dostęp no-premium to kalka z Seggelinu, TO JA NIE POZWALAM BUDOWAĆ SPAWNóW BO KOPIA Z OUTRAGE!!111OENONEjejenejeden

#7 Zelowy

Zelowy

    "V"

  • Użytkownik+
  • 746 posts

Posted 31 August 2012 - 08:26

hej, muj serwer hamaczi byu wcześniej nisz outrage i miałem wybudowany spawn, wienc to tesz było ściongniente!!111!!1111

No, w tym celu zaznaczyłem to słowem "lekko" :)

/D/


#8 Dramo

Dramo

    Mistrz

  • Zbanowany
  • 2366 posts

Posted 31 August 2012 - 08:28

Opłaty to rzecz normalna. Tego nie da się skopiować.

#9 Tiberian

Tiberian

    Krasnolud - Władca Run

  • Weteran
  • 1529 posts

Posted 31 August 2012 - 08:43

Nie chce gasic twojego zapalu czy cos ale istnieje siec serwerow MineZ ktore wlasnie sa takie same jak przedstawiony pomysl. I to jest siec ok. 20 serwerow po 10 osob serwerow :/
Próżno szukać mądrości na drzewach, bowiem rośnie ona na brodach.

#10 Mistrz37

Mistrz37

    Podróżnik

  • Użytkownik
  • 117 posts

Posted 31 August 2012 - 09:04

Czy chciałbyś zagrać na takim serverze?: Oczywiście!
Czy jest to w ogóle możliwe?: Przy dużej ilości pracy oraz sponsorach i pomocnikach, to jest możliwe.

Pomysły:
1. Można by dodać creepery wałęsające się po mieście. Ich wybuchy nie niszczyłyby budynków, tylko mocno raniły graczy. Z creeperów wypadało by TNT, oparte na tej samej zasadzie co wybuchy. Oczywiście creepery nie pojawiałyby się zbyt często, a TNT wypadałoby z nich okazjonalnie.
2. Za pokonywanie silniejszych potworów (minibossy, Zombie - Matka) możnaby dostawać enchanty na broń, którą zabiłoby się owego potwora. W przypadku zabicia minibossa, dostawało by się1-2 słabe, pierwszopoziomowe enchanty, a za zabicie Zombie - Matki otrzymywałoby się np. 2-3 enchanty typu Fire Aspect, oraz inne wysokopoziomowe ulepszenia.
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Kliknij, proszę!

Dołączona grafika

#11 Zelowy

Zelowy

    "V"

  • Użytkownik+
  • 746 posts

Posted 31 August 2012 - 09:33

Creepery - nie
Enchanty - nie. Doprowadziłoby to do stworzenia zbyt potężnych graczy.

@Tiberian
Właśnie też ostatnio wyczaiłem taki server, ale jest on angielski i bardziej stawia na survival w czystym tego słowa znaczeniu, niż na przetrwanie w apokalipsie zombie ;p

/D/


#12 Tiberian

Tiberian

    Krasnolud - Władca Run

  • Weteran
  • 1529 posts

Posted 31 August 2012 - 10:02

Pozostaje mi zyczyc ci powodzenia
Próżno szukać mądrości na drzewach, bowiem rośnie ona na brodach.

#13 Craftonationality

Craftonationality

    AWSUM DUDE!

  • Użytkownik
  • 1202 posts
  • WBDeggerMMP

Posted 31 August 2012 - 10:25

MineZ.net
Jest już takich 45 chyba serwerów, ale nie w Polsce.
Ja myślałem, że zrobisz serwer Forgotten World :D Pomysł się podoba, no pewnie.

e9sr.png

SZCZEL SE W AGENCIAKA!


#14 DarknessXIII

DarknessXIII

    grim & kvlt

  • Użytkownik+
  • 655 posts
  • KvltSinceBirth

Posted 31 August 2012 - 10:53

Pomysł niezły D: W sumie już umiem robić pluginy(mody też) więc mógłbym coś napisać.

Profile:
RYM
MAL


#15 Zelowy

Zelowy

    "V"

  • Użytkownik+
  • 746 posts

Posted 31 August 2012 - 11:18

Jeśli tak, to zapraszam do teamu, na pewno się przydasz :)

/D/


#16 Esmelie

Esmelie

    Linuxiarz

  • Użytkownik+
  • 235 posts

Posted 31 August 2012 - 14:03

Tak mnie zaciekaiła twoja map, że próbuje sama coś takowego zrobić, już nawet zaczęłam miasto hehe screeny dam później bo pisze z mojego starego zasyfionego laptopa co nie ma minecrafta ponieważ mój drugi nie wytrzymał odwiedzin Derpy Hooves.
Mogę ci pomóc w tym bo nie najgorzej buduję,


Co do rolnictwa to nie usuwaj tego zrób rzekę i most na którym będzie bariera i trochę żyznej ziemi, aby nie tylko wpieprzać zombie..
Co szkieletów to żeby rozwalić go musiał byś mu porządnie przywalić kijem bejsbolowym, strzały są na to zbyt słabe.
A tak wgl co do tego serwa będzie to takie trochę dead island.

Dołączona grafika

#17 smyntek

smyntek

    Uczony

  • Użytkownik
  • 429 posts

Posted 31 August 2012 - 16:04

A tak wgl co do tego serwa będzie to takie trochę dead island.


Również czytając ten pomysł mnie skojarzyła się od razu gra Dead Island, ale pomysł świetny, i nie to nie jest coś typu MineZ to może i mało, ale znacząco różniące się typy serwerów.
Dołączona grafika

#18 Zelowy

Zelowy

    "V"

  • Użytkownik+
  • 746 posts

Posted 31 August 2012 - 16:46

MineZ.net
Jest już takich 45 chyba serwerów, ale nie w Polsce.
Ja myślałem, że zrobisz serwer Forgotten World :D Pomysł się podoba, no pewnie.


Właśnie też ostatnio wyczaiłem taki server, ale jest on angielski i bardziej stawia na survival w czystym tego słowa znaczeniu, niż na przetrwanie w apokalipsie zombie ;p


@Esmelie
Jeśli chcesz, zawsze możesz pomóc. Miasto ma być ogromne i wciąż rozbudowywane ;)

/D/


#19 erty123456

erty123456

    Mówcie mi RErErty

  • Użytkownik
  • 81 posts

Posted 31 August 2012 - 18:30

[...] i nie to nie jest coś typu MineZ to może i mało, ale znacząco różniące się typy serwerów.

Ale to jest coś w stylu Project Zomboid :D

A pomysł na serwer mi się podoba!
Dołączona grafika

#20 Esmelie

Esmelie

    Linuxiarz

  • Użytkownik+
  • 235 posts

Posted 31 August 2012 - 21:26

@Esmelie
Jeśli chcesz, zawsze możesz pomóc. Miasto ma być ogromne i wciąż rozbudowywane ;)

Nie no jak najbardziej, zrobię także mniejsze szczegóły miasta typu:
Opuszczone metro, Kiosk itp. Skoro mówisz że to ma być duże miasto więc się będę robić raczej ruiny skoro zombie, a tak wgl to ny z tym było za dużo roboty bo mam też własny projekt i pełno nowych
światów z mega super duper pomysłami.
Oczywiście będą także całe budynki tylko nie wiem czy one mają być na ozdobę czy do użytku np. Opuszczony hotel w którym można znaleźć kryjówkę, lub jakieś fabryki itp itd...