Seedy i światy
Rozpoczęty przez
Mordoklejka
, 28 Aug 2012 15:32
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 August 2012 - 15:32
Tak jak w ankiecie. Stworzyłem ten temat, gdyż mi osobiście bardziej podobały się wersje, gdy nie było seedów. Wolałbym spawn zawsze na piasku i w punkcie 0/0. Dodatkowo dobrze byłoby, gdyby spawn był zawsze w tym samym miejscu jak kiedyś, a nie tak jak teraz, w różnych miejscach. Proszę o Wasze opinie.
#3
Napisano 29 August 2012 - 09:50
Generatory map w obecnym minecrafcie są po prostu do du*y* Polecam każdemu komu podobały się mapy z Alphy ,Bety tą modyfikację
dodaje ona trochę typów terenu czyli : Alpha ,Beta ,Survival Island ,Survival coś tam oraz Sky Dimension (szczególnie polecam)
dodaje ona trochę typów terenu czyli : Alpha ,Beta ,Survival Island ,Survival coś tam oraz Sky Dimension (szczególnie polecam)
#4
Napisano 29 August 2012 - 12:35
Nie rozumiem tematu, gdyż zawsze możecie pozostawić pole z seedem puste, jeżeli o to chodzi... Do generatora trzeba mieć szczęście ;3 Nie raz miałem tereny lepsze niż w alphie, a czasem gorsze C;
#6
Napisano 29 August 2012 - 14:02
Ale gdy zostawisz pole seeda, to ci się on losuje, a mi chodzi o to, by się nie losował i by świat był unikalny tak jak kiedyś.
A myślisz że w starych wersjach jak się generował?
Za pomocą Czary-Mary?
Nie,to jaki ci się świat wygeneruje to czyste losowanie.
#8
Napisano 31 August 2012 - 23:05
@up
Świat ZAWSZE jest inny! Zawsze!
Chyba, że dasz seeda. Po to właśnie jest. Albo jest jeszcze jedna opcja: czas systemowy podczas losowania na dwóch komputerach musi być identyczny, i losowanie musi być rozpoczęte w tym samym momencie. Oba komputery muszą dysponować identyczną mocą obliczeniową. Wtedy ziarno CurrentTimeMillis jest takie samo.
Świat ZAWSZE jest inny! Zawsze!
Chyba, że dasz seeda. Po to właśnie jest. Albo jest jeszcze jedna opcja: czas systemowy podczas losowania na dwóch komputerach musi być identyczny, i losowanie musi być rozpoczęte w tym samym momencie. Oba komputery muszą dysponować identyczną mocą obliczeniową. Wtedy ziarno CurrentTimeMillis jest takie samo.
#9
Napisano 31 August 2012 - 23:29
Seedów jest nieskończona (skończona?) ilość.
#10
Napisano 01 September 2012 - 10:17
Lepiej jeli jest generowany losowo unikalny i nie powtarzalny
#12
Napisano 10 October 2012 - 14:21
Witam.
O ile mi wiadomo ziarno było od samego początku tylko gracze dostali w pewnym momencie możliwość
wpisywania własnego ,a dokładnie Minecraft Beta 1.3
Oczywiście kod minecrafta ulega zmianom i od czasu do czasu w generatorze też są wprowadzane zmiany.
A to że zdaje się wam że generuje się gorszy teren to tylko zdaje patrz. ziarno.
Kiedyś trafiłem na bloga na którym było opisane jak wymyślić fajne ziarno.
Od dwóch dni staram się go namierzyć i nic.
Z tego co pamiętam kombinacje liczb i liter warto stosować dla przykładu
198531dizzy18642
I jeszcze dobrze było stosować znak "+" plusa
198531+dizzy+18642
Tyle pamiętam z tego bloga.
O ile mi wiadomo ziarno było od samego początku tylko gracze dostali w pewnym momencie możliwość
wpisywania własnego ,a dokładnie Minecraft Beta 1.3
Oczywiście kod minecrafta ulega zmianom i od czasu do czasu w generatorze też są wprowadzane zmiany.
A to że zdaje się wam że generuje się gorszy teren to tylko zdaje patrz. ziarno.
Kiedyś trafiłem na bloga na którym było opisane jak wymyślić fajne ziarno.
Od dwóch dni staram się go namierzyć i nic.
Z tego co pamiętam kombinacje liczb i liter warto stosować dla przykładu
198531dizzy18642
I jeszcze dobrze było stosować znak "+" plusa
198531+dizzy+18642
Tyle pamiętam z tego bloga.
Wpadnij na kanał YouTube - Ronin Projekt
#13
Napisano 10 October 2012 - 20:01
Zaraz, zaraz. Przecierz nie ma czegoś takiego jak świat bez seeda. Seed jest nieodłącznym elementem każdego świata Minecraft. Możemy go wybrać sami lub nie, wtedy jest on losowany. Seed decyduje o wyglądzie świata.
#14
Napisano 22 May 2013 - 18:55
tak,zdecydowanie.