Skocz do zawartości


Zdjęcie

ComCraft - Minecraft 3D na telefony z Java


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
181 odpowiedzi w tym temacie

#1 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 05 June 2012 - 17:36

Witam was serdecznie, ostatnio przeglądając warsztat znalazłem fajny projekt. Jest to Minecraft na komórke, ale w przeciwieństwie do innych podobnych projektów, jest on w 3D. Tylko nie spodziewajcie się nie wiadomo czego, bo telefony z Javą są za słabe. Wymagany jest telefon dotykowy o rozdzielczości:
240x320
360x640

Narazie tylko takie rozdzielczości są wspierane, gra obsługuje zarówno telefony dotykowe jak i zwykłe. Lecz gra jest narazie w wersji demo, autor obiecuje, że w wakacje będą większe postępy. Na moim Samsungu Avila gra chodzi jak należy.

Screen(demo):
Dołączona grafika

Download:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Projekt w warsztat.gd:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Strona gry:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować



Autor:
Piotr "Queader" Wójcik

Jak ktoś ma konto na warsztacie zapraszam do plusowania projektu.

W grze mamy:
Podstawowe bloki(stone, dirt, wood, sand, wooden planks, glass)
Możliwość zapisu i wczytania gry

Instrukcja:
Aby postawić blok, należy stuknąć palcem w pożądane miejsce. Aby go skasować, należy położyć palec na pożądanym bloku i chwile potrzymać.
Aby obrócić kamerę, należy złapać za środek ekranu i przesuwać go.
Aby się poruszać należy użyc strzałek po lewej, prawymi wznosimy się i opuszczamy.

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 xmenmax

xmenmax

    Będziemy cię pamiętać Dramo

  • Użytkownik+
  • 418 postów
  • SowietX

Napisano 05 June 2012 - 18:16

Fajne, ale mam androida :D

No, ale to nikogo nie obchodzi... //Danio

http://aka.zero.jibj...artnerID=ecards7fb30c80ec34194aec7e4fdeb3600f79.jpg

 

 

doiHQ.gif    <---- Dajcie żyć mojemu smokowi!


#3 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 05 June 2012 - 18:20

ComCraft jest właśnie na fony bez Androida. Mimo wszystko gra super, najlepszy taki projekt gry MC na fona.

#4 TarzanNoweKonto

TarzanNoweKonto

    Znawca

  • Zbanowany
  • 343 postów

Napisano 05 June 2012 - 21:11

To tylko dotykowy czy na klawiszowym można odpalić?

Czytanie ze zrozumieniem nie boli. //Danio

#5 patryk4465

patryk4465

    Miszcz Pajnta

  • Użytkownik+
  • 405 postów

Napisano 05 June 2012 - 21:25

Kurde wyprzedzili mnie :| Akurat też chciałem coś takiego stworzyć. Ale i tak fajne

#6 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 06 June 2012 - 06:51

Na klawiszowym też można pograć ;)

#7 michal2o2

michal2o2

    Nowy

  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisano 07 June 2012 - 07:31

Fajne.
Tylko trochę mi bloczków innych brakuje m.in.. Moss Stone, Dyni, Kolorowych desek (takich jak są od 1.2.4), Płotków i cegieł.
Dwie zasady po przeczytaniu tego posta:
1.Daj diamenta dla górnika
Dołączona grafika
2.Klikaj - http://wygrajgry.pl/ref/68869

#8 Pawel

Pawel

    Grafik

  • Użytkownik
  • 681 postów

Napisano 07 June 2012 - 08:33

@Up
To jest demo to czego ty oczekujesz....

Pomog?em? Daj plusa :)
Znajdziesz mnie pod nickiem PeWu , PeWu17 niegdy? jeszcze Skether171...


#9 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 07 June 2012 - 18:04

To jest demo, w którym nawet nie ma kolizji. Pierwsze rzeczy najważniejsze, a potem niech autor doda więcej bloków. I ja bym też kombinował jak powiększyć jakoś mape. Przydałby się też cykl dnia i nocy, ale pewnie fon nie uciągnie świateł i cieni.

#10 Szymas70

Szymas70

    Lubię Lapis Lazulit

  • Użytkownik
  • 385 postów

Napisano 07 June 2012 - 19:37

Ja bym sobie pograł ale mam problem , kiedy chce ją uruchomić to pojawia się czarny ekran z napisem o jakimś błędzie oraz klawiatura ekranowa czy ktoś wie jak to naprawić ?
Dołączona grafika

#11 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 07 June 2012 - 19:46

Przy pierwszym włączeniu gry, czy już przy włączaniu mapki? Telefon Nokia czy jakiś inny? Jaki dokładnie błąd?

#12 Szymas70

Szymas70

    Lubię Lapis Lazulit

  • Użytkownik
  • 385 postów

Napisano 07 June 2012 - 20:23

Przy pierwszym włączeniu gry, czy już przy włączaniu mapki? Telefon Nokia czy jakiś inny? Jaki dokładnie błąd?


przy pierwszym włączeniu gry , telefon nokia5530 , błąd " Unkwon Exception ! Sorry :(
Access denied"
Dołączona grafika

#13 bingo009

bingo009

    Uczony

  • Użytkownik
  • 464 postów

Napisano 07 June 2012 - 20:46

A pobrałeś tą specjalną wersje na Nokie?

#14 Szymas70

Szymas70

    Lubię Lapis Lazulit

  • Użytkownik
  • 385 postów

Napisano 07 June 2012 - 20:59

A pobrałeś tą specjalną wersje na Nokie?


tak
Dołączona grafika

#15 patryk4465

patryk4465

    Miszcz Pajnta

  • Użytkownik+
  • 405 postów

Napisano 07 June 2012 - 21:16

A ja umiem lepszą zrobić Dołączona grafika

#16 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 08 June 2012 - 07:25

Szymas70, a czy zaakceptowałeś odczytywanie i zapisywanie plików?

#17 paladyn300

paladyn300

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 120 postów

Napisano 08 June 2012 - 07:34

Gralem w ta gre na dwoch telefonach. Jeden to jakis szit huawei a drugi to nokia c2-01.

Telefon huawei mial problem z odpaleniem gry. Caly czas pytal o pozwolenie do zapisu plikow mimo ze juz to akceptowalem. Tak wiec nie zagralem.

Natomiast w nokii gra mi sie odpalila (pobralem wersje dla nokii). Moglem normalnie grac ale plynnosc gry niezadawalała (kolo 15 fps i to na short). Tak wiec albo tutaj optymalizacja gry jest skopana albo poprostu potrzeba mocniejszego fona.

#18 Queader

Queader

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów

Napisano 08 June 2012 - 08:15

Optymalizacja jak optymalizacja, w MC też na początku jej nie było ;) A co do ilości fps to z tego co się dowiedziałem na Samsungu Wave Y, który ma procesorek 832MHz, gra powinna chodzić z ogromną ilością fps, a jest (o dziwo!) 1-2fps. Grałem też na noki c2-01 i te 15 -10 fps nie jest wcale takie złe i da się w miarę przyjemnie grać :) Wygląda więc na to, że o wiele bardziej ważny dla szybkości działania gry jest producent telefonu, a dokładnie to wersja Javy/3d na telefonie.

#19 LordRossiol

LordRossiol

    betodron

  • Weteran
  • 1984 postów
  • LordRossiol

Napisano 08 June 2012 - 08:18

Na moim samsungu wave y gra działa dobrze,ale mam pytanie,bo tamten tele sprzedaje.. Czy na samsung delphi bedzie wszystko ładnie chodziło?

KurmTAx.jpg


#20 grzdylek

grzdylek

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 08 June 2012 - 08:21

niech zrobi na rozdzielczość 240x400 (Avila) gra świetna :)