Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

[1.3.2][SSP/MP][Forge] ThulCraft - Nowe wieści [24.10.12]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
141 odpowiedzi w tym temacie

#1 Thuldumar

Thuldumar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 26 March 2012 - 22:34

Witam.


Dzisiaj mam dla was odświeżoną wersję mojego wcześniejszego moda. Wersja testowa zawiera nową rudę, bloki, przedmioty i ustawiony generator rudy.


Bloki:


By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Przedmioty:


By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Download:


ThulCraft 1.0.0 -

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Wymagania:


Forge -

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Instalacja:


Zawartość pliku .rar ( ThulCraft + mcmod.info ) należy wgrać do minecraft.jar.

Drugi sposób to taki, że wystarczy rozpakować plik .rar do ".minecraft/mods/".


Plany:




craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Archix

Archix

    Sarenka

  • Użytkownik
  • 1172 postów

Napisano 27 March 2012 - 07:25

Dopiero jutro dl? Da się wcześniej :] ?
Zrobiłem alternatywną texturę smelting'a więc jeśli jesteś zainteresowany to pisz :D

#3 Thuldumar

Thuldumar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 27 March 2012 - 12:50

Dopiero jutro dl? Da się wcześniej :] ?
Zrobiłem alternatywną texturę smelting'a więc jeśli jesteś zainteresowany to pisz :D


Link do pobrania już jest. Wstaw teksturę w swojej wypowiedzi.

#4 Archix

Archix

    Sarenka

  • Użytkownik
  • 1172 postów

Napisano 27 March 2012 - 13:20

Twg to już bug znalazłem (chyba) - po wystrzale z łuku zmienia przesuwa ten kwadracik na pasku wybierania o jedno pole dalej

#5 mclol27

mclol27

    Nowy

  • Użytkownik
  • 62 postów

Napisano 27 March 2012 - 14:28

bardzo fajny mod tylko wez wydaj na wersje 1.2.3 bo mi sie nie chce zmieniac wersji poleci dobra ocena

#6 Archix

Archix

    Sarenka

  • Użytkownik
  • 1172 postów

Napisano 27 March 2012 - 14:31

Zastanów się nad tym co piszesz...

#7 Thuldumar

Thuldumar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 27 March 2012 - 16:37

http://imageshack.us/photo/my-images/685/smelting.png/
Png forum nie obsługuje a rozmiar nie chce się zmienić...
Twg to już bug znalazłem (chyba) - po wystrzale z łuku zmienia przesuwa ten kwadracik na pasku wybierania o jedno pole dalej


Tekstura ujdzie:P A co do tego łuku to nie jest wina mojego moda... Zmieniłem tylko craft i nic innego. Może być też wina nowego update 1.2.4. Np. nowy update naprawił takie błędy jak:
- Poprawiono błąd z nieznikającymi pozostałościami po TNT.
- Poprawiono błąd podczas którego creepery oraz szkielety atakowały przeciwników nie widząc ich.
Ja u siebie takich błędów nie miałem... U mnie działa czysta gra normalnie i z modem tak samo.

bardzo fajny mod tylko wez wydaj na wersje 1.2.3 bo mi sie nie chce zmieniac wersji poleci dobra ocena


A mi się nie chce zmieniać na 1.2.3... Nie mam czasu na to. Dzisiaj nawet nie miałem kiedy zabrać się za moda, więc odpada...

Edit: Może zrobię tak, że lawa będzie rozpuszczać skałę i szkło :]

#8 Thuldumar

Thuldumar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 28 March 2012 - 21:25

Update 1.1.0:


Dodałem kilka nowych przedmiotów i zmieniłem craft.


By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Była zmiana ID przedmiotów i edytowałem nowe pliki z minecraft.jar: tk.class, abi.class, mz.class, dy.class, ahg.class.


Kolejny update pojawi się pewnie w sobotę lub niedzielę. Dodam może jakieś rośliny ( krzaki, wiśnie ), zmienię drop stone ( będą wypadały kamienie z których będzie można później zrobić cobblestone ) itp...



#9 Wilkożerca

Wilkożerca

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 192 postów

Napisano 29 March 2012 - 20:59

Oho! Ciekawie się robi, w weekend ściągnę i obejrzę.

#10 Thuldumar

Thuldumar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 30 March 2012 - 14:00

ɔɐɯ ɐʍɹnʞ


Edytuj swoją wypowiedź i nie zaśmiecaj mi tematu pierdołami!

#11 adi161999

adi161999

    Znawca MC

  • Użytkownik
  • 191 postów
  • adi168

Napisano 30 March 2012 - 15:07

Ładnie, ładnie :) Rób dalej, to może być jeden z najlepszych modów. A co do roztapiania skały przez lawę, lepiej raczej byłoby tego nie wprowadzać, ewentualnie cobblestone. Jednak co do szkła, to jestem zgodny. Tak więc poobserwuję temat, + idzie już teraz :)

adi%C5%9B168_eune_39_2_logo.png


#12 Archix

Archix

    Sarenka

  • Użytkownik
  • 1172 postów

Napisano 30 March 2012 - 15:31

Thuldumar przecież poniżej poziomu z jeziorkiem lawy nie było by nic bo podziemie buduje głównie kamień :D


#13 Lokario

Lokario

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 121 postów

Napisano 30 March 2012 - 15:34

Wiadomo czy będzie na 1.2.3 a tak to ładny opisik leci +
Dołączona grafika

Click Or It Will Be Impossible !

#14 Archix

Archix

    Sarenka

  • Użytkownik
  • 1172 postów

Napisano 30 March 2012 - 15:41

A mi się nie chce zmieniać na 1.2.3... Nie mam czasu na to. Dzisiaj nawet nie miałem kiedy zabrać się za moda, więc odpada...

Edit: Może zrobię tak, że lawa będzie rozpuszczać skałę i szkło :]



#15 Thuldumar

Thuldumar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 30 March 2012 - 15:51

adi161999 + Archix

Dzięki. Chciałem zrobić, że tylko roztapia ( zamienia w lawę ) bloki odkryte, które są po bokach jeziorka z lawą czy tylko jednego bloku ale chwilowo mi to nie działa poprawnie więc zostawiam lawę w spokoju:P

Archix

Jest już nawet taki mod ale w nim nie wyświetla poprawnie pochodni w dłoni i w ekwipunku + nie gaśnie. Próbowałem naprawić tego moda ale jakoś mi to się nie udało... Może zrobię tak, że będzie się robiło zgaszoną pochodnie, a po postawieniu trzeba będzie ją zapalić, a jak zostanie zabrana to znowu gaśnie ( chwilowo takie coś wystarczy ) :]

Lokario

Dzięki. Nie mam zbytnio czasu na robienie moda pod różne wersje ( ale jeszcze się zastanowię nad tym ). Teraz znowu ma wyjść 1.2.5 ( oni chyba sobie jaja robią, co dwa tygodnie update? ), więc pewnie zostanę na 1.2.4...

#16 Archix

Archix

    Sarenka

  • Użytkownik
  • 1172 postów

Napisano 30 March 2012 - 16:00

Tak mi się jeszcze przypomniało - nie wiem dlaczego ale nie mogę wycraftować mieczy chociaż wszystko stawiam tak jak jest pokazane na screenie. Zmieniłeś crafting? :D
I jeszcze po rzuceniu np: 9 lasek dynamitu siła wybuchu jest identyczna jak po rzuceniu 1.

#17 Thuldumar

Thuldumar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 30 March 2012 - 16:16

Tak mi się jeszcze przypomniało - nie wiem dlaczego ale nie mogę wycraftować mieczy chociaż wszystko stawiam tak jak jest pokazane na screenie. Zmieniłeś crafting? :D
I jeszcze po rzuceniu np: 9 lasek dynamitu siła wybuchu jest identyczna jak po rzuceniu 1.



Wszystkich? Jeżeli chodzi o ten stalowy to tam masz Steel Rod + Iron Ingot. Zapomniałem dopisać w opisie, że dynamit działa odrobinę inaczej niż TNT. Jest to przedmiot więc podczas wybuchu niszczy inne przedmioty, które znajdują się w strefie rażenia ( można powiedzieć, że jest to mały bug :P ).


EDIT:

Archix - dół:

Żelazny ale w grze ma zmienioną nazwę na stalowy. Będę musiał się tym zająć.

#18 Archix

Archix

    Sarenka

  • Użytkownik
  • 1172 postów

Napisano 30 March 2012 - 16:19

A to już wiem dlaczego nie mogę go scraftować :D
Myślałem że to żelazny i używałem żelaznych hmm... pałek :D

EDIT: Może warto zacząć przenosić? https://craftportal....-5-preview/7372 :)

#19 Betis

Betis

    Nowy

  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisano 31 March 2012 - 16:37

Naprawdę fajny modzik, oby tak dalej!

#20 Thuldumar

Thuldumar

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 01 April 2012 - 19:45

Może warto zacząć przenosić? https://craftportal....-5-preview/7372 :)

MCP jest już pod 1.2.5 ale wolę poczekać z tym do premiery update i jak po tygodniu nie ogłoszą 1.2.6 lub czegoś w tym stylu to przejdę na nowszą wersję...

Naprawdę fajny modzik, oby tak dalej!

Dzięki.

Nowe wieści:


Jak wspominałem wcześniej miał być update wczoraj lub dzisiaj ale tak nie będzie... Przepraszam za to. wczoraj do południa miałem problemy z internetem i próbowałem zrobić własną wersję liny z hakiem pod samego Mod Loadera ( po zabraniu haku zostaje niewidzialna lina, której nie można zniszczyć ), a później uczyłem się budowy struktur w javie. Udało mi się zrobić wieżę, którą widziałem raz na screenie na

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

.



Wieża jest napisana w łatwiejszy sposób ( tak mi się wydaje ) niż budynki w wioskach ale im więcej linijek takim codem tym bardziej zwalnia program do pisania modyfikacji :D Muszę jeszcze poprawić generator i dodam jakieś wrogie jednostki przy niej.


Dodatkowo wpadłem na pomysł zrobienia małych drzewek owocowych z mniejszą wersją pnia.


Drzewko na screnie jest zrobione normalnie w grze dla przykładu jak będą wyglądały te właściwe. Nie wiem tylko czy napisanie drzewa w taki sam sposób jak wieży będzie działało poprawnie i nie wiem czy mi się uda zrobić takie bloki na pnie, żeby nie miały właściwości płotków :D Dodatkowo, drzewka będą upuszczać co jakiś czas owoce ( jak się uda ).


Dzisiaj przepisałem na nowo moda, wprowadziłem kilka poprawek, dodałem SDK ModLoaderMP 1.2.4 v1 i zastanawiałem się nad osiągnięciami. A więc kiedy będzie update? Pewnie jeszcze dzisiaj w nocy jeżeli nic się nie zwali lub dopiero 02-04.04...



Ważne:


Zastanawiam się nad usunięciem ( zamianą na inny surowiec ) diamentowych przedmiotów. Powód? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić przetapiania diamentu na pręty do broni lub płyty do zbroi... Będzie można go wydobywać ale będzie używany do robienia np. rękojeści ( zdobienia na niej ) lub jakiejś części do zbroi, które będą wymagane przy mocniejszych przedmiotach. Może dodam Copper, Silver, Cobalt, Mythril, Adamantite Ore lub coś z TES. Wiem, że na 100% pojawi się pewien surowiec z Gothica. Jak wam się to podoba?