Najlepsza odpowiedź Katniss , 17 July 2019 - 07:03
Przejdź do postuOOOOOOOooooo działa
Zmieniłem to set_data na te set_count i wczytuje teraz elegancko tablice. // Nie zamienić tylko usunąć, daty nie ma od 1.13+
Ale, jak się teraz okazuje. Komendy nie działają poprawnie. Otóż.
Z tej komendy:
/tag @e[type=slime,tag=!custom,nbt={Size:0,CustomName:"\"jumper\""}] add customMusiałem wywalić
tag=!custom i CustomName:"\"jumper\"". Wpisanie komendy pokazywało nadal że Entity o takich paramentach nie ma, asuniecie tych dwóch opcji pomogło.
Z tej komendy:
/execute as @e[type=slime,tag=!custom,nbt={Size:0,CustomName:"\"jumper\""}] run data merge entity @s {DeathLootTable:"skoczek:jumper"}Też musiałem wywalić tag=!custom i CustomName:"\"jumper\"" bo nie wykrywało moba o takiej nazwie.
// A spróbuj bez samego CustomName:"\"jumper\"", ale to Ci każdego slima wtedy podmieni na Jumper'a. (tag=!custom sprawia, że jak już raz doda to potem nie dodaje znowu, taka optymalizacja bo why not.
Małe Slimy dropią kamień i może tak nawet zostać. Jednak trzeba zmienić szanse wypadania i nazwę wylatującego itemu. Dodanie szansy na wypadniecie jakoś dodałem i jakoś to działa jednak nie wiem jak zmienić nazwę drapiącemu kamieniowi.
// https://minecraft.gamepedia.com/Loot_table - Tu masz "dokumentację" loot tabli, funkcja set_name jest od zmiany nazwy (można używać w tym JSON Text Component, tak jak w /tellraw - wtedy nie dajesz całości w "" tylko normalnie "name": raw_json)
Najpierw próbowałem dodać funkcję set_nbt ale wywala błędy // Musisz zaescapować stringa i struktura się nie zgadza. To niżej powinno działać.
{ "function":"set_nbt", "tag":"{CustomName:\"\\\"Test\\\"\"}" }Wiec zrezygnowałem z tego i spróbowałem z "function": "minecraft:set_attributes" jednak też coś nie chce działać. Możliwe że coś źle dodaje ponieważ nie robię tego przez generator tylko ryncznie wszystko. Nie wiem też który sposób jest właściwy, Czy przez set_nbt czy przez set_attributes zmieniać nazwę. Który sposób będzie poprawny?
// set_attributes to są te parametry typu Attack Damage, Attack Speed, Follow Range, etc. A w set_nbt możesz dowolny tag dać, nawet własne (ale tylko wewnątrz tag:{} itemu się nie usuną) typu "tag": "{AABB:\"Hello\",AFloatNumber:5.55F}