Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * - 7 głosy

[Roguelike] [1.12.2] Deep in Dungeon

roguelike 1.11.2 deep in dungeon mapa wysoki poziom trudności perma death

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
140 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 19 May 2017 - 14:38

Lata temu Zamek Ooaran był potężną i bezpieczną fortecą. Był. Dziś to tylko opuszczone ruiny i ich mroczna legenda. Legenda potężnego demona, przywołanego przez Lorda Ooran i jego magów 15 lat temu w starożytnej, podziemnej świątyni głęboko pod zamkiem. Podobno zaraz po przejściu przez portal do Otchłani zabił przywoływaczy, oraz prawie wszystkich mieszkańców zamku. Od tego czasu wielu poszukiwaczy przygód wyruszyło do podziemi zamku, jedni dla skarbów, inni deklarowali chęć pokonania demona. Niewielu wróciło, a jeszcze mniej było w stanie opowiedzieć o tym co spotkali w tych potępionych korytarzach.

 

Po dziÅ› dzieÅ„ Lochy Ooaran kryjÄ… mroczne sekrety. Podziemne komnaty staÅ‚y siÄ™ grobem dla niezliczonych Å›miaÅ‚ków, a demon, 

nazwany Mistrzem Labiryntu podobno wciąż czeka gdzieś głęboko w lochach.

 

did-1509371721.png

 

 

Deep in Dungeon to inspirowana The Binding of Isaac wymagająca mapa roguelike. Celem gracza jest przeżycie w Lochach Ooaran kontrolowanych przez legendarnego demona oraz dotarcie na ich dno. Po drodze czeka jednak mnóstwo potworów, które utrudnią to zadanie oraz wiele przedmiotów, które jakkolwiek wyrównają szanse. Śmierć jest permanentna i zmusza do rozpoczęcia całej przygody od nowa, a układ podziemi zmienia się za każdym razem.

 

Mapa wyróżnia się bardzo wysokim poziomem trudności, regrywalnością oraz dosyć rozbudowanym tłem fabularnym.

 

Główne cechy:

- 5 pięter na których możesz umierać do woli

- ponad 20 typów przeciwników którzy z chęcią zakończą twoje cierpienie

- 11 bossów którzy rozerwą cię na strzępy

- 4 grywalne postacie, każda z unikalnymi mechanikami oraz motywami

- 25 przedmiotów pasywnych które pomogą ci w twojej przygodzie

- 5 wyzwań które zniszczą nawet najlepszych ekspertów

- lore świata rozbudowane bardziej niż trzeba

- lista osiągnięć

- 3 zakończenia

- oryginalna ścieżka dzwiękowa

 

 

Screeny:

 

Trailer:


 

 

 

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik MrKisiel edytował ten post 02 January 2018 - 11:48


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 MeronEntertainment

MeronEntertainment

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 127 postów
  • azeth_meron

Napisano 19 May 2017 - 18:19

Chyba znalazłem błąd.

Za Chiny ludowe nie mogę tego zebrać:
Ale mapa wygląda świetnie, na pewno zrobię z tego film :3

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Moja mapa PvP-minigame - Wojny Mobów 2

Dwadzieścia cztery zróżnicowane klasy, pięć trybów gry, osiem aren, bogata customizacja. Zapraszam!


#3 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 19 May 2017 - 18:24

Chyba znalazłem błąd.
Za Chiny ludowe nie mogę tego zebrać:
Ale mapa wygląda świetnie, na pewno zrobię z tego film :3

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Serca i golda podnosi sie przytrzymując shift, wspomniałem o tym w poście. Nie możesz podnieść tylko tego, czy niczego, co dropi z mobów?
  • Sofiak i UndertaleLepsze lubiÄ… to


#4 ST

ST

    Ocalały Kot

  • Użytkownik+
  • 870 postów

Napisano 19 May 2017 - 19:11

Zagrałem trochę i muszę powiedzieć, że podoba mi się pomysł.

Mam także parę propozycji co można by zmienić/dodać:

-Większe pokoje i bardziej zróżnicowane oraz zamykające się drzwi kiedy zaczynamy walkę (co do ich wyglądu nie będę się przyczepiał, bo to w końcu demo)

-Klasy/postacie do wyboru przed wejściem do lochów (grałeś w Isaaca, więc wiesz o co chodzi)

-ProponujÄ™ zwiÄ™kszyć drop itemów i może dodanie jeszcze czegoÅ› w rodzaju klucza do zamkniÄ™tych pokojów, które mogÅ‚yby zastÄ…pić te z drzewem dajÄ…cym losowy przedmiot za 5 zÅ‚ota.  Podczas 2 runów znalazÅ‚em 2 pokoje ze skrzyniÄ… i tylko 1 zÅ‚oto

 

-WiÄ™cej rodzai przeciwników, pokoi itd.     To zakÅ‚adam, że jest w planie

 

Nie spotkałem żadnego bugu z podnoszeniem przedmiotów. Znalazłem za to, że gdy pierwszy raz wchodziłem do lochów to moja postać od razu ginęła, odradzała się w lochach. Za drugim razem już działało normalnie.

@edit

Postać ginie nie tylko za pierwszym razem, ale losowo - raz ginie, a raz jest normalnie. Jest też taka fioletowa tekstura pod stopami postaci (widać ją tylko w ekwipunku lub jak się skacze).

P.S.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w budowaniu (,a uważasz, że mój poziom w tym jest wystarczający) to napisz na pw. Chętnie pomogę.


Użytkownik KrotkiNick edytował ten post 19 May 2017 - 19:24


#5 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 19 May 2017 - 19:34

Zagrałem trochę i muszę powiedzieć, że podoba mi się pomysł.
Mam także parę propozycji co można by zmienić/dodać:
-Większe pokoje i bardziej zróżnicowane oraz zamykające się drzwi kiedy zaczynamy walkę (co do ich wyglądu nie będę się przyczepiał, bo to w końcu demo)
-Klasy/postacie do wyboru przed wejściem do lochów (grałeś w Isaaca, więc wiesz o co chodzi)
-Proponuję zwiększyć drop itemów i może dodanie jeszcze czegoś w rodzaju klucza do zamkniętych pokojów, które mogłyby zastąpić te z drzewem dającym losowy przedmiot za 5 złota. Podczas 2 runów znalazłem 2 pokoje ze skrzynią i tylko 1 złoto

-Więcej rodzai przeciwników, pokoi itd. To zakładam, że jest w planie

Nie spotkałem żadnego bugu z podnoszeniem przedmiotów. Znalazłem za to, że gdy pierwszy raz wchodziłem do lochów to moja postać od razu ginęła, odradzała się w lochach. Za drugim razem już działało normalnie.
@edit
Postać ginie nie tylko za pierwszym razem, ale losowo - raz ginie, a raz jest normalnie. Jest też taka fioletowa tekstura pod stopami postaci (widać ją tylko w ekwipunku lub jak się skacze).
P.S.
Jeżeli potrzebujesz pomocy w budowaniu (,a uważasz, że mój poziom w tym jest wystarczający) to napisz na pw. Chętnie pomogę.


Zmiana rozmiaru pokoi wymagaÅ‚a by zrobienia caÅ‚ego systemu generowania lochów od zera, dodanie zamykania drzwi również, a na tym etapie naprawdÄ™ nie chce tego robić. Na pewno dodam ich wiÄ™cej i zadbam bardziej o ich wyglÄ…d, ale również nie spodziewaj sie cudów - styl pozostanie raczej taki, jaki jest, czyli dosyć minimalistyczny. Co do skrzyÅ„, to raz na piÄ™tro respi sie jedna prawdziwa, zawierajÄ…cÄ… przedmiot, pozostaÅ‚e to mimici. Drop serc i golda to kwestia RNG, mi zdarzaÅ‚y sie runy gdzie dostaÅ‚em zÅ‚oto z 5 potworów pod rzÄ…d. PomyÅ›le nad kluczami, sklepy raczej już takie zostanÄ…. Fioletowa rzecz pod stopami postaci to pewnie źle wymazana tekstura butów, przyznaje sie bez bicia, że nie testowaÅ‚em tego dokÅ‚adnie.
Co do postaci: raczej dodam potem osobne postacie, ale raczej będą niekanoniczne względem fabuły mapy (w demie żadnej fabuły nie dawałem).
  • Sofiak lubi to


#6 MeronEntertainment

MeronEntertainment

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 127 postów
  • azeth_meron

Napisano 19 May 2017 - 20:48

Serca i golda podnosi sie przytrzymując shift, wspomniałem o tym w poście. Nie możesz podnieść tylko tego, czy niczego, co dropi z mobów?

 

Grałem tylko 2 min żeby sprawdzić, czy w ogóle działa (z minecraftowymi mapami jest różnie, zwłaszcza w przypadku dem) więc nie wiem.

Całego postu nie czytałem muszę się przyznać. Wystarczyło mi zobaczyć: "Zrobił to Kisiel, losowo generowane podziemia, roguelike, jedna śmierć... Biorę"


Moja mapa PvP-minigame - Wojny Mobów 2

Dwadzieścia cztery zróżnicowane klasy, pięć trybów gry, osiem aren, bogata customizacja. Zapraszam!


#7 NightFireDragon

NightFireDragon

    Wiecznie Smutny

  • Użytkownik+
  • 930 postów
  • NightFireDragon

Napisano 20 May 2017 - 06:40

Może zrób żeby było ciemniej? jest duużo za jasno. Lepiej by było mrocznie.


9eeff5b4f0c6f38c.png


#8 MrCubica

MrCubica

    Minecrafter

  • Użytkownik+
  • 751 postów

Napisano 20 May 2017 - 07:15

Zagrałem. Chciałem zagrać na shaderach, nie działają.

 

Znalazłem jeden błąd, czasem gdy spawnują się dwa szkielety tylko jeden na mnie reaguję, drugi stoi i nic nie robi.

Ogólnie to jest całkiem spoko, tak jak napisał KrotkiNick, dobrym pomysłem byłyby klasy.


1hmwSZ8.gif

 

 

 

kknISD8.png

 

 

 

KACARE - 131  :diament: ChcÄ™ do sygnaturki. DziÄ™ki i pozdrawiam

 

adrianCK - 25  :diament:ChcÄ™ do sygnatury  :P

 

FunnyCraft1998 - 15  :diament: Pozdrawia ekipa CreativeCast

 

krfcm - 11  :diament: -  For candy - opinia w prezentacji mypixel.pl  :)

 

KrychuPolska - 10  :diament: - 10 

 

Krzysiu2121 - 7 :diament: - daj mnie do dotacji

 

​Rohen Tahir  -  6 :diament: - ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

HelloDoggo -  3   :diament: - Dodgo pozdrawia


#9 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 20 May 2017 - 11:49

Może zrób żeby było ciemniej? jest duużo za jasno. Lepiej by było mrocznie.


Dałem night vision, żeby było wygodniej budować, i zapomniałem o jakichkolwiek źródłach światła w pokojach. Pomyśle nad tym, faktycznie może wtedy lepiej wyglądać.



Zagrałem. Chciałem zagrać na shaderach, nie działają.

Znalazłem jeden błąd, czasem gdy spawnują się dwa szkielety tylko jeden na mnie reaguję, drugi stoi i nic nie robi.
Ogólnie to jest całkiem spoko, tak jak napisał KrotkiNick, dobrym pomysłem byłyby klasy.

To raczej błąd wynikający z samego Minecrafta, czasami dopiero zespawnowane moby mają chwile zwiechy. Postacie dodam.
  • Sofiak lubi to


#10 MeronEntertainment

MeronEntertainment

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 127 postów
  • azeth_meron

Napisano 21 May 2017 - 18:47

Ograłem. Mapa już teraz jest imponująca, 30 min nie wystarczyło do zobaczenia nawet połowy jej zawartości pomimo że to wczesne demo.

Będę bacznie obserwował dalszy rozwój.

 

Z mojej strony mogę powiedzieć, że klasy byłyby bardzo fajnym urozmaiceniem.

Liczę także, że następne piętra (2, 3, 4 i 5) będą generowane "w locie", podczas gry na pierwszym. Czas generowania jest dosyć długi i nie wydaje się obciążać zbytnio komputera, więc to chyba nie byłby problem.

Bardzo miło przywitałbym jakieś oznaczenia pokojów, informujące nas, czy dany pokój został już "oczyszczony" czy nie.


Moja mapa PvP-minigame - Wojny Mobów 2

Dwadzieścia cztery zróżnicowane klasy, pięć trybów gry, osiem aren, bogata customizacja. Zapraszam!


#11 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 21 May 2017 - 19:10

@up
Niestety, na generowanie kolejnych pięter trzeba będzie poczekać po pokonaniu bossa, ponieważ będą na tej samej planszy co piętro pierwsze. Nad znacznikami odwiedzonych pokoi pomyśle, to nie będzie takie trudne do zrobienia. Spróbuje skrócić czas generowania jak to tylko będzie możliwe.
  • Sofiak lubi to


#12 MeronEntertainment

MeronEntertainment

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 127 postów
  • azeth_meron

Napisano 21 May 2017 - 20:00

Właśnie, a kolejne piętra będą w innej kolorystyce, z nowymi wrogami, innym zestawem pokoi i bossów, czy raczej będą powieleniem tych wcześniejszych?


Moja mapa PvP-minigame - Wojny Mobów 2

Dwadzieścia cztery zróżnicowane klasy, pięć trybów gry, osiem aren, bogata customizacja. Zapraszam!


#13 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 21 May 2017 - 20:14

Inna stylistyka, nowi przeciwnicy, nowi bossowie. Mogę już teraz zaspoilerować, że pełna lista pięter to: Catacombs, Caves, Crypt, Mausoleum i The Lair.
  • MeronEntertainment i Sofiak lubiÄ… to


#14 fullfun

fullfun

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 599 postów

Napisano 21 May 2017 - 20:40

Zobaczyłem, zagrałem, zwyciężyłem.
Gra się przyjemnie, prezentuje się świetnie, kolejna dobra mapka wychodząca spod rąk kiśla.



#15 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 22 May 2017 - 16:14

Aktualizacja 0.2

 

Nowości:

- Nowy boss: Mad constructor

- 3 nowe przedmioty

- 2 nowe pokoje

Zmiany:

- Kilka wizualnych poprawek w pokojach (dajcie znać, czy teraz wyglądają lepiej)

- Startowe HP zmniejszone do 3 serc

- Informacje o znalezionych przedmiotach są teraz wyświetlane komendą /title

- Slime Core ma troche więcej HP


  • Sofiak lubi to


#16 Przemykomo

Przemykomo

    Fanatyk wędlin specyficznych

  • Użytkownik+
  • 359 postów
  • przemykomo

Napisano 23 May 2017 - 06:20

Zapowiada siÄ™ ciekawie.
Jak na kompie będę, to zagram. Ciekawi mnie, jak zrobiłeś losowo generowane pokoje. Mogłbyś dać link do jakiegoś poradnika ?

#17 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 23 May 2017 - 11:49

Mogłbyś dać link do jakiegoś poradnika ?

Raczej nic takiego nie znajdziesz, to mój autorski mechanizm.


  • Sofiak lubi to


#18 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 24 May 2017 - 15:10

@ref

Aktualnie buduje Caves, drugie piętro. Na chwile obecną mam 12/20 pokoi (bez mobów)

chSRY4C.png

tSkuE9y.png



#19 MrCubica

MrCubica

    Minecrafter

  • Użytkownik+
  • 751 postów

Napisano 24 May 2017 - 18:21

Dobrze to wygląda, działają resource packi?


1hmwSZ8.gif

 

 

 

kknISD8.png

 

 

 

KACARE - 131  :diament: ChcÄ™ do sygnaturki. DziÄ™ki i pozdrawiam

 

adrianCK - 25  :diament:ChcÄ™ do sygnatury  :P

 

FunnyCraft1998 - 15  :diament: Pozdrawia ekipa CreativeCast

 

krfcm - 11  :diament: -  For candy - opinia w prezentacji mypixel.pl  :)

 

KrychuPolska - 10  :diament: - 10 

 

Krzysiu2121 - 7 :diament: - daj mnie do dotacji

 

​Rohen Tahir  -  6 :diament: - ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

HelloDoggo -  3   :diament: - Dodgo pozdrawia


#20 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 24 May 2017 - 18:23

Dobrze to wygląda, działają resource packi?


Chyba tak, wszystkie potrzebne do samej mapy tekstury są już wgrane.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: roguelike, 1.11.2, deep in dungeon, mapa, wysoki poziom trudności, perma death