1
Runfis animator - animacja chodzenia - poprawiona wersja trzecia
Wysłane przez
Runfis
, 11 Apr 2020 18:52
super niezłe zacne animacja pivot forum uzyskało dobre wyniki ciastko
- Właściciel: Runfis (Pokaż wszystkie grafiki i albumy)
- Wysłano: 11 Apr 2020 18:52
- Wyświetleń: 1486
- Album: Runerowa grafika
Prawa autorskie
Być może ja, i chyba też twórcy Pivot Animator
(Naciśnij, żeby uruchomić)
Witajcie koledzy, po radach związanych z pierwszą animacją w drugiej wersji uwzględniłem ruch nóg podzielonych na dwa segmenty. Po premierze drugiej animacji doradziliście mi dodać ruchy rąk, aby ludek wyglądał jeszcze bardziej naturalnie. Po długim oczekiwaniu publikuję więc trzecią wersję animacji. Z góry dziękuję za oceny.
Przypominam też o specjalnej animacji fabularnej o nazwie ucieczka wozkiem sklepowym przed dinozaurem gif
- Ersan i HelloDoggo lubią to
Oto po zaledwie paru miesiącach następna niesamowita część sagi o nazwie Runfis animator - animacja chodzenia opowiadająca o niezwykłych przygodach Stickmana - głównego bohatera i jego próbach nauki poprawnego chodzenia! W poprzedniej części poruszał się tylko za pomocą nóg, lecz tym razem nauczył się machać wysoko rękoma i to jest dowód na to, co pisałem pod wcześniejszą animacją - nasz piwotkowy ludek robi naprawdę ogromne postępy i nadal nie przestaje nas zaskakiwać!
Daję tej animacji ocenę 182/10, bo "181" to o wiele za mało, jak na taki profesjonalizm! I kto wie... może w kolejnej nauczy się chodzić na rękach!
Daję tej animacji ocenę 182/10, bo "181" to o wiele za mało, jak na taki profesjonalizm! I kto wie... może w kolejnej nauczy się chodzić na rękach!
-
- Runfis lubi to
Widzę problem.
Przeanalizowałem ruch kończyn
Z ich ruchu powinien wynikać ruch powstały przez odrzut reprezentowany przez czerwony wektor.
Natomiast widzimy zupełnie inny efekt tzn. postać porusza się według niebieskiego wektora.
Proponuję obrócić całość o 90 stopni w celu zgodności ruchu kończyn z ich skutkiem.